جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

اعمال قانون ۱۰۲۴۱۵ خودرو در تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شدند و ۲ هزار و ۱۵۰ خودرو در اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ به پارکینگ رفتند.

اعمال قانون ۱۰۲۴۱۵ خودرو در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از تاریخ ۲۵/‌۱۲/‌۱۴۰۰‬ تا تاریخ ۰۷/‌۰۱/‌۱۴۰۱‬ تعداد ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شدند و ۲ هزار و ۱۵۰ از این خودروها در اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ به پارکینگ رفتند.

موسوی پور گفت: علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت ثابتی که ما در سطح بزرگراه‌ها داریم، تعداد ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان هم در جاهایی که نیاز به کنترل سرعت دارند مستقر هستند و نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌نمایند.

او افزود: در این مدت تعداد ۶۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودرویی که مرتکب سرعت غیر مجاز شدند را اعمال قانون شده اند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگان و مسافرین نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصاً در بزرگراه‌ها تردد می‌کنند توصیه کرد: توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و حتماً به تابلوهای هدایت مسیر توجه نموده و به موقع تصمیم گیری لازم را داشته باشند تا شاهد ترددهایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.


ت ت
کدخبر: 74468 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها