تداوم وزش باد شدید در تهران تا فردا

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به وضعیت جوی روز شنبه همراه با گردوخاک است، گفت: وزش باد شدید گاهی خیلی شدید همراه با خیزش و طوفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و همچنین وقوع رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد بارش تگرگ از بعدازظهر شنبه تا یک شنبه پیش‌بینی می‌شود.

تداوم وزش باد شدید در تهران تا فردا

به گزارش منیبان؛ مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده وضعیت جوی امروز تهران کمی تا نیمه ابری و غبار آلود خواهد بود.

او گفت: برای شنبه عصر وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در پاره‌ای از نقاط با گردوخاک و از شنبه شب به‌ویژه در بخش‌های شمالی گاهی رگبار و رعدوبرق و تگرگ مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی افزود: وزش باد شدید گاهی خیلی شدید در بعضی نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و مرکزی همراه با خیزش و طوفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و همچنین وقوع رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد بارش تگرگ به خصوص در نیمه شمالی استان از بعدازظهر شنبه تا یک شنبه پیش‌بینی می‌شود.

جلالی ادامه داد: طی این مدت وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید همراه با گردوخاک و شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها وجود داشته و احتمال آسیب به سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، کاهش میدان دید و بارش تگرگ پیش‌بینی شده و توصیه می‌شود ضمن محکم کردن سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها از سفرهای برون شهری پرهیز کرده و از کنار سازه‌های نیمه تمام قرار گرفته نشود.

او بیان کرد: برای روز یکشنبه در نیمه شرقی بارش پراکنده در سطح استان و وزش باد گاهی وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک مورد انتظار است و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه نیز در ساعت بعد از ظهر به ویژه در روز سه‌شنبه وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ت ت
کدخبر: 76520 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها