خانم دکتر معروف، قلابی از آب در آمد!

خانم دکتر جوانی که سالها به معالجه بیماران مشغول و از قضا تعداد زیادی انسان بی گناه را نیز تحت درمان قرار داده بود، مدرک طبابت نداشته و اصلا پزشک نبوده.

خانم دکتر معروف، قلابی از آب در آمد!

به گزارش منیبان؛ داستان پزشکان قلابی و سود جویانی که با جان مردم بازی می کنند، داستان تازه ای نیست اما شاید نترس بودن خانم دکتر جعلی که ماجرایش را در این بخش میخوانید، کمی با بقیه متفاوت باشد.

یک خانم 31 ساله اخیراً به دو سال حبس در زندان محکوم شد و علت هم این بود که خودش را به عنوان یک خانم دکتر جا زده، در صورتی که هیچ تخصص و تحصیلاتی در این رشته نداشت.

خانم دکتر

همه چیز از سال 2017 شروع شد؛ زمانیکه این خانم 31 ساله به نام سونیا در شمال کشور فرانسه تصمیم گرفت که شانسش را امتحان کند و خود را به عنوان یک دکتر جا بزند؛ البته بدونِ این که هیچ تحصیلی در زمینه پزشکی داشته باشد.

او در زمینه‌ مدیریت مدرک لیسانس داشت و هیچ دوره ای در مورد مسائل پزشکی ندیده بود اما اجازه نداده بود که کسی این موضوع را بفهمد و خودش را به عنوان پزشک عمومی جا زد و نه تنها توانست در این زمینه شغل پیدا کند، بلکه به مدت سه سال هم بیماران زیادی به او مراجعه می‌ کردند و از قرار معلوم یکی از پزشکان معروف منطقه ی زندگی اش هم بوده. تا این که در اکتبر سال جاری همه چیز تغییر کرد.

پس از اتفاقی که برایش به عنوان پزشک عمومی رخ داد و شرایط را خطرناک تصور کرد تصمیم گرفت که به عنوان چشم پزشک فعالیت کند. همه چیز زمانی بدتر شد که می خواست به عنوان یک متخصصِ چشم بیمارانش را ویزیت کند؛ اما چیزی نگذشت که او لو رفت و ناتوانی اش در معاینات و درمان موجب شد تا بیماران متوجه شوند که مشکلی وجود دارد و همه مدارکش جعلی است.

جالب تر از همه اینکه؛ او توانسته بود در طول این سه سال پول زیادی را از این شغل به دست بیاورد و محبوبیت خاصی بین بیمارانش داشت و یکی از پزشکان معتمد بود.

ت ت
کدخبر: 77096 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها