دزد طلای کودکان دستگیر شد

در عملیات ماموران انتظامی پلیس شهرستان اراک زنی که اقدام به سرقت طلاجات یک کودک ۶ ساله کرده بود، دستگیر و در بازرسی از منزلش ۳ النگوی طلا کشف شد.

دزد طلای کودکان دستگیر شد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علیرضا معیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت طلا از یک کودک ۶ ساله در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله موضوع برای بررسی بیشتر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، زنی که اقدام به سرقت کرده بود شناسایی و درعملیاتی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

او با اشاره به کشف ۳ النگوی طلا در بازرسی ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ شهرستان اراک در بازرسی از منزل سارق گفت: این زن پس از اعتراف به سرقت با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ معیریان در پایان با تأکید بر اینکه کودکان باهمراه داشتن زیور آلات و دیگر وسایل گرانقیمت، بسیار آسیب پذیر هستند، از والدین خواست تا به منظور پیشگیری از آسیب یا سرقت آن‌ها را همراه با زیورآلات گرانبها در کوچه و خیابان رها نکنند و به آنان بیاموزند که از بازی در محل‌های خلوت و دور افتاده خودداری کنند.


ت ت
کدخبر: 77640 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها