کشف 25 فقره موبایل قاپی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 موبایل قاپ کشف 25 فقره سرقت خبر داد.

کشف 25 فقره موبایل قاپی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: اوایل بهمن ماه با افزایش شکایت های مردمی مبنی بر موبایل قاپی تیمی از کارآگاهان  پایگاه ششم به پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده و مسئولیت پرونده ها را بر عهده گرفتند.  

او عنوان کرد: در پایش اطلاعات به دست آمده از بررسی ها پرونده ها، کارآگاهان موفق شدند،  دو سارق حرفه ای 19 ساله  به نام ها توحید و رضا را شناسایی و  هر دو متهم را تحت مراقبت قرار دادند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با همکاری یکدیگر موبایل قاپی می کردند، ابراز کرد: در ادامه بررسی های پلیسی کارآگاهان موفق شدند تصویر واضحی از متهمان در صحنه های سرقت به دست آورند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی چهره متهمان توسط مال باختگان مخفیگاه هر دو متهم در حوالی  میدان بهاران و خیابان قزوین شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در دو  عملیات منسجم دستگیر شدند.

او افزود: متهمان تا کنون به 25 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند اموال سرقتی را به فردی به نام سهران در میدان شوش می فروختند.

سرهنگ کنجوریان اظهارکرد: دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد و متهمان با قرار تامین  مناسب از سوی  بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان تحویل شدند.


ت ت
کدخبر: 7779 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها