دختر 9 ساله پای برادر معلولش شد +عکس

دختر بچه کم سن و سال چینی برای آنکه آرزوی برادر بزرگتر خود را برآورده سازد هر روز تلاشی بزرگ انجام می دهد ، عشق خواهر برادری تنها چیزی است او را قادر به چنین کاری کرده است.

دختر 9 ساله پای برادر معلولش شد +عکس

به گزارش منیبان؛ پسر 12 ساله که به دلیل معلولیت از هر دوپا توانایی راه رفتن و حرکت کامل ندارد با تلاش زیبای خواهر کوچکترش می تواند خواندن و نوشتن بیاموزد ، عشق خواهر برادری آنها را هر روز با این شرایط به مدرسه می رساند .

دختر 9 ساله ای اهل جنوب غربی چین با جسم کوچک خود کاری بزرگ انجام می دهد ، علاقه و گره ی محکم خواهر و برادری او را هر روز توانمند کمک به برادر بزرگترش می کند ، تصاویری که در ادامه این بخش مشاهده می کنید نشان می دهد که چطور و از چه مسیر تقریبا پرزحمتی این دختر برادر 12 ساله ی خود را که به دلیل معلولیت قادر به راه رفتن نیست روی کمرش به سمت مدرسه حمل می‌کند.

عشق-خواهر-برادری

تصاویری زیبا از عشق خواهر برادری و دختر 9 ساله ای که هر روز برادر 12 ساله اش را این چنین به مدرسه می برد

"ژو دیگ شوآنگ" نمی خواست برادرش بی سواد بماند برای همین زمانی که مدتها پیش والدین آنها برای ثبت نام پسرشان در مدرسه شک و تردید داشتند او با اطمینان خاطر به آنها گفت که می تواند هر روز برادرش را به مدرسه برده و او را به خانه بازگرداند و این کار را با تمام رضایت و بدون کمک هیچ کسی انجام خواهد داد.

براساس گزارشات مشخص نیست که برادر "ژو" معلول به دنیا آمده یا بعد از تولد دچار این مشکل شده است .

این خواهر و برادر هر روز باید برای رفتن به مدرسه حدود 500 متر مسافت را طی کنند مسافتی که در تمام طول آن خواهر کوچک تر پاهای برادرش است ، آنها هر دو در یک کلاس و مدرسه درس می خوانند و همین باعث شده تا "ژو" راحت تر به کارهای برادرش رسیدگی کند.


ت ت
کدخبر: 77817 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها