سلفی جنجالی 2 زن جوان با یک جسد!+ عکس

کاربران شبکه های اجتماعی خیلی زود به سلفی جنجالی 2 زن جوان در ساحل واکنش نشان دادند ، زنانی که بی توجه به یک فاجعه تصاویری خشم برانگیز ثبت میکردند.

سلفی جنجالی 2 زن جوان با یک جسد!+ عکس

به گزارش منیبان؛ تغییرات نگران کننده در محیط زیست و اثرات مرگبار آن روی زندگی حیوانات سالهاست که دغدغه دوست داران زمین شده است ، یکی از دردناک ترین این اثرات مرگبار اجساد وال هایی است که سالانه بیشمار از آنها به ساحل می رسند ، اجسادی که همیشه موجب ناراحتی و غم انسان ها بوده ولی این بار خلاف آن اتفاق افتاد تا کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به سمت صفحه ای حمله ور شوند.

صفحه اجتماعی دو زن جوان مثل هر روز با عکسی جدید به روز شد چهره ها همان چهره بود اما جنس عکس فرق میکرد و همین تفاوت موجب جنجالی شدن این عکس سلفی شد.دو زن جوان با چهره ای شاد روی جسد یک بار غول پیکر نشستن و به قول خودشان متفاوت ترین عکسی که می توانستند داشته باشند را گرفتند عکسی که خیلی زود واکنش های تند و انتقادی دریافت کرد ؛ عکسی از این دو زن که با حالت "v" دستانشان و لبخند روی صورت وال بی جان نشسته اند.

سلفی-جنجالی

این عکس که در سواحل شیلی واقع در جنوب امریکا گرفته شد خشم کاربران و علاقه مندان به حیات وحش را برانگیخت.اوج خشم دریافتی مربوط به عکسی بود که از جمله ی حک شده روی جسد وال در این صفحه قرار گرفت ، این دو زن جوان روی بخشی از جسد وال نوشته بودند "آنا ، دوست دارم".

این دو انگار اصلا متوجه فاجعه نبودند و با حال و هوای شاد خود کنار یک جسد ژست های خوشحال عکاسی اجرا می کردند و همین حالات در عکس های به عقیده ی خودشان جالبی می گرفتند.


ت ت
کدخبر: 78057 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها