پیوند زدن گوش زن جوان روی دستش! + عکس

زن سربازی که در حال رانندگی با ماشین بود ، در طی سانحه ترکیدن لاسیتک اتومبیل خود، منجر به از دست دادن گوش سمت چپش شد که در نهایت پزشک متخصص ارتش در تگزاس توانست یک گوش را به عنوان جایگزین گوش از دست رفته اش پیوند دهد .

پیوند زدن گوش زن جوان روی دستش! + عکس

به گزارش منیبان؛ یک سرباز زن به اسم  "شامیکا بوراگ" ، در طی یک تصادف در سال 2016 که 19 سال سن داشت ، گوش چپ خود را از دست داد . در یک روش نادر و قابل توجه ، جراحان ارتش در تگزاس موفق به پیوند دادن یک گوش غضروفی جدید در ساعد این زن شدند که تا مدتی در بدن رشد کرده و رگ های خونی در آن انتقال داده شوند و سپس آنرا جایگزین گوش سمت چپش که در سال 2016 از دست داد ، پیوند بزنند ؛ جراحان پلاستیک موفق به پیوند گوش به ساعد زن سرباز شدند.

در سال 2016 او به همراه دختر عمویش برای ملاقات خانواده اش در تگزاس در حال رانندگی بود که ناگهانی تایر خودرو منفجر شد و آنها داخل خودرو به اندازه 213 متر با ماشین غلطید و آسیب جدی به "شامیکا بوراگ" وارد شد و گوش چپ خود را از دست داد .

"شامیکا بوراگ" از ماشین به بیرون پرتاب شد و دچار خون ریزی شدید شد ؛ او می گوید :"بعد از آنکه از ماشین به بیرون پرت شدم به یاد می آورم که همه به سمت ما آمدند تا ما را نجات دهند و از ما حالمان را می پرسیدند و دفعه دیگر که چشمانم را باز کردم ، متوجه شدم که در بیمارستان هستم " .

پزشکان مجبور به باز کردن مجدد کانال گوش او شدند که در طول تصادف آسیب دیده بود ؛ به گفته پزشک ها ، اگر شامیکا نیم ساعت دیرتر به بیمارستان می رسید دیگر نمی توانست زنده بماند .

موریتانی

با این وجود شامیکا زنده ماند ولی عمیقا در این تصادف سنگین ضربه روحی به او وارد شده بود چرا که چندین ماه در بخش مراقبت و توانبخشی بیمارستان بود و مشاوره زیادی برای بهبودی او صورت گرفت .

پس از اینکه پزشکان خبر قادر بودن پیوند را به این شامیکا دادند علی رقم ترسی که داشت پذیرفت. همچنین جراح او دکتر Lt Col Owen بود که او را به پیوند مجدد گوش سمت چپش تشویق کرد و در نهایت "شامیکا" در خواست وی را قبول کرد و تحت جراحی پلاستیک توسط پزشک متخصص در ارتش شد که نتیجه این پیوند گوش غضروفی به ساعد این زن شد .

پزشک او امیدوار است که این عمل جراحی می تواند در درمان او مفید باشد که باید یک عمل دیگر برای پیوند زدن به گوشش صورت بگیرد .


ت ت
کدخبر: 78432 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها