این مرد 20 ساله خوشتیپ 50 سال سن دارد! +عکس

این مدلینگ مرد 50 ساله است اما اندام و چهره ای 20 ساله دارد ، او که بعد از مصاحبه با مجله خبری در چین مشهور شده از رازهای ساده جوان ماندنش پرده برداشت.

این مرد 20 ساله خوشتیپ 50 سال سن دارد! +عکس

به گزارش منیبان؛ یکی از مشهورترین مدلینگهای مرد کشور سنگاپور متولد اواخر دهه 80 و اوایل 90 است اما سن او را به هیچ وجه نمی توان از روی چهره و اندامش تشخیص داد چرا که این آقای 50 ساله تمام ویژگی های ظاهری و جسمی یک جوان 20 ساله را دارد.

راز مرد 50 ساله ی سنگاپوری شبیه جوان 20 ساله است چیست؟

در مورد جوان ماندن او بسیار سوال می شود که این مدلینگ اغلب با خنده از کنار این سوالات می گذرد ولی این بار با پاسخ به آن اعلام کرد که هیچ روش غیرطبیعی برای جوان ماندن انجام نداده است.

"چاندو تان" که روز به روز جوان تر می شود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است او که بعد از مصاحبه در یکی از مجلات خبری چینی مشهور شد در مورد علت جوان ماندن خود می گوید:

اولین دلیل جوانی من در این سن ژنتیک من است ولی این تنها دلیل نیست و من سالهاست که سبک زندگی ام را برای این مسیر تغییر داده ام.

مرد-50-ساله1

من هرگز ابتدای صبح و آخر شب استحمام نمی کنم ، غذای مورد علاقه من خوراک مرغی است که با پای مرغ آماده می شود . در اخر هم باید بگویم که همانطور که هر کسی می تواند حدس بزند دلیل تناسب اندام من ورزش مداوم است و بس.


ت ت
کدخبر: 81154 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها