گریه‌های بنفش رنگ دختر جوان!+ عکس

دختر جوان که هزینه ای برای تاتو چشم خود صرف کرده بود بعد از انجام این کار خطرناک دچار مشکل جدی شد و حالا هیچ پزشک و متخصصی نمی تواند آن را درمان کند.

گریه‌های بنفش رنگ دختر جوان!+ عکس

به گزارش منیبان؛ دختر جوان اهل کانادا بعد از انجام خالکوبی دچار عارضه عجیب و غریبی شده است ، اشکهای بنفش رنگی که از چشمانش جاری می شود او را بسیار نگران کرده است.

"کات گالینگر" دخترجوانی که برای انجام یکی از روش های عجیب و البته پرخطر زیبایی با عنوان خالکوبی روی تخم چشم سلامتی خود را دچار مشکل کرده است اشکهایش تغییر رنگ پیدا کرده است ، اشکهای او بعد از انجام تاتو به رنگ بنفش روشنی که در تصاویر این بخش مشاهده می کنید در آمده است.

"گالینگر" می گوید:فکر می کردم یک تاتوی زیبا داشته باشم و زیبایی خاصی برای چشمانم ایجاد شود اما این طور نشد و نتیجه به طوری بود که هرگز فکرش را هم نمیکردم ، چشمانم بعد از تاتو دچار عارضه شده است و حالا اشک های بنفش رنگ من متخصصان را در تشخیص و درمان عاجز کرده است.

این دختر 24 ساله درگفتگو با خبرنگاران گفت :بعد از انکه تاتوی چشم من تمام شد احساس ناراحتی داشتم که سریعا به پزشک مراجعه کردم ، صدها دلار هزینه کرده ام اما هنوز حتی درصدی از مشکل چشمم رفع نشده است .

اشک بنفش

بعد از اشکهای بنفش رنگی که به دلیل استفاده از رنگهای خاص در تاتو ایجاد شده است تورم و اختلال بینایی نیز به تازگی در چشم من ایجاد شده است.


ت ت
کدخبر: 81935 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها