دستگیری زورگیران مسافرکش نما

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیری که تحت پوشش مسافرکشی از مسافران خودرو زورگیری می‌کردند، خبر داد.

دستگیری زورگیران مسافرکش نما

به گزارش منیبان؛ سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تیم عملیات کلانتری وردآورد حین گشت زنی به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده مشکوک می‌شوند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ماموران در استعلام پلاک خودرو به سرقتی بودن آن پی می‌برند، افزود: سریعا وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار در یک تعقیب و گریز و شلیک چند تیر خودرو متوقف و سارقان که قصد متواری شدن را داشتند با درایت ماموران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی از خودرو یک دستگاه تلفن همراه سرقتی و دو قبضه انواع سلاح سرد کشف شد که متهمان ۲۵ الی ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت خودرو و تلفن همراه از شرق تهران معترف شدند و پس از شناسایی مالباخته مشخص شد متهمان در پوشش مسافر اقدام به زورگیری و سرقت کرده بودند.

سرهنگ آذین به شناسایی ۱۲ تن از مالباختگان اشاره کرد و اضافه کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 81952 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها