کارشناس سازمان هواشناسی مطرح کرد:

تداروم بارندگی‌ها در کشور

مرتضی ضرابی گفت: امروز و فردا در اغلب مناطق کشور شاهد بارش پراکنده هستیم.

تداروم بارندگی‌ها در کشور

به گزارش منیبان؛ مرتضی ضرابی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت:​ امروز بجز استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان در اغلب استان‌های کشور شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم است و صبح امروز از کرج، هشتگرد، تهران، ایزدخواست استان فارس و سی سخت کهگیلویه و بویراحمد، بارندگی گزارش شده است.

او پیش بینی کرد از عصر امروز به بعد شرایط برای وزش باد در بخش‌هایی از شمال غرب، ​ غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر فراهم شود که البته در استان‌های ساحلی خزر وزش باد‌های گرم جنوبی را هم خواهیم داشت و به ویژه فردا این پدیده برجسته‌تر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما در این مناطق ادامه دارد و فردا در استان‌های گیلان، ​ مازندران و گلستان، شرایط برای افزایش دما مهیا خواهد بود.

ضرابی افزود:​ به لحاظ بارشی هم فردا در اغلب استان‌های کشور شاهد هوای ابری با بارش‌های پراکنده خواهیم بود که پس فردا عمدتاً این بارش‌ها در شمال غرب و شمال شرق کشور خواهد بود.

او گفت: با توجه به روند افزایش دما در بخش‌هایی از ارتفاعات شمال غرب کشور و شمال زاگرس شرایط برای ذوب برف مهیاست و احتمال ریزش بهمن پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: با توجه به وزش باد در برخی نقاط مناطق جنوبی و شرقی شاهد وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و گلخانه داران هم درباره استحکام پوشش گلخانه هایشان اطمینان کسب کنند.


ت ت
کدخبر: 8233 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها