عروس 3 ماه بعد ازدواج داماد را سلاخی کرد

نوعروس جوان که سه ماه پس از عروسی همسرش را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم و حکم دادگاه کیفری بزودی آزاد می شود.

عروس 3 ماه بعد ازدواج داماد را سلاخی کرد

به گزارش منیبان؛ سوگند 19 فروردین سال 87 با ضربه چاقو همسرش را با ضربه چاقو در اسلامشهر به قتل رساند. او پس از دستگیری به این قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر بیکاری همسرم با او درگیر شده و در دفاع از خود حمید را به قتل رساندم.

در ادامه تازه عروس در شعبه 74 دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور تائید شد. تیر ماه سال گذشته زن جوان در زندان پای چوبه دار رفت که در آخرین لحظات مادرشوهرش رضایت داد.

با رضایت اولیای دم سوگند از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهامش گقت: سه ماه پس از عروسی این قتل رخ داد. حمید بیکار بود و سرکار نمی رفت. پدرم برایش کاری پیدا کرده بود و حاضر نبود به آنجا هم برود. ما از قبل از ازدواج اختلاف داشتیم اما به دلیل اینکه حمید انتخاب خودم بود نمی توانستم اعتراضی بکنم. روز حادثه هم قصد کشتن او را نداشتم. دوست نداشتم همسرم بدهکار باشد بعد از درگیری او با شمعدانی ضربه ای به پایم زد. من هم در دفاع از خود کاردی از روی اپن برداشته و با آن همسرم را کشتم.

قاضی: چرا روز حادثه در را قفل کرده بودید؟

سوگند: حمید هر وقت عصبانی می شد تند رانندگی می کرد. من در را قفل کردم تا با آن حالت پشت فرمان ننشیند اما آن اتفاق تلخ رخ داد.

زن جوان در آخرین دفاعش گفت: 65 ماه است که در زندان هستم و بهترین سالهای عمرم را خراب کردم. همچنین خانواده همسرم را داغدار کردم. از قضات دادگاه می خواهم که مرا ببخشند.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه وارد شور شده و زن جوان را به 65 ماه زندان محکوم کردند که او بزودی از زندان آزاد خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 82688 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها