ماجرای پسرهایی با لباس‌های دخترانه در اتوبان چمران

هرچند پوشش های عجیب و غریب این روزها خود به نوعی به یک مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول روز کمتر با آن مواجه می شویم.

ماجرای پسرهایی با لباس‌های دخترانه در اتوبان چمران

به گزارش منیبان؛ هرچند پوشش های عجیب و غریب این روزها خود به نوعی به یک مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول روز کمتر با آن مواجه می شویم.

اینجا اتوبان چمران ساعت 2 بامداد، سرتاسر اتوبان اتوموبیل های لوکسی را مشاهده می کنیم که رانندگان آن ها در حال مسابقه دادن با یکدیگر و یا به قول معروف دور دور های شبانه هستند، موضوعی که بارها و بارها مشاهده کرده ایم و بدون شک هریک از ما حداقل یک خبر و یا یک گزارش در این خصوص خوانده ایم.

اما این بار سوژه ای که توجه ما را جلب کرد و به عنوان موضوعی برای گزارش امشب تبدیل شد، حضور دختران و یا پسرانی بود که در حاشیه اتوبان حضور داشتند و تشخیص جنسیت آن ها از روی پوشش و یا به نوع لباسشان به سختی امکانپذیر بود.

هرچند پوشش های عجیب و غریب، این روزها خود به نوعی مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های این اتوبان و دیگر بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول روز کمتر با آن مواجه می شویم.

چشم هایی ریز شده برای دقت بیشتر در مشاهدات

فضای مشاهده شده به اندازه ای تعجب برانگیز است که سعی داریم از درون ماشین چشم های خود را ریز کرده تا مشاهدات خود را با دقت بیشتری ثبت کنیم، اما آنچه دیده می شود به اندازه ای عجیب و شگفت آور است که گویا تنگ کردن چشم هم پاسخگو نیست.

به همین جهت و برای پاسخ به حس کنجکاوی هم که شده از ماشین پیاده شده و سعی می کنیم خود را به این افراد ناشناس نزدیک کنیم.

رسیدن به دو قدمی افرادی که تیپ و قیافه عجیبی دارند و تکلیف شما برای نحوه برقراری ارتباط با آن ها مشخص نیست اما به هر نحوی که شده به آن ها نزدیک می شویم و گپ و گفت دوستانه خود را آغاز می کنیم.

پسری با پوشش دخترانه در میان شمشادهای اتوبان

علی رضای 24 ساله با ظاهری کاملا دخترانه که در نگاه اول هر بیننده ای به دختر بودن این فرد شک نمی کند، اما به محض اینکه لب به سخن می گشاید متوجه موضوع عجیبی در وی می شویم، موضوعی که به هیچ وجه تلاشی برای پنهان کردن آن ندارد.

من پسر بودن را دوست ندارم، لباس های دخترانه، آرایش های زیبا، عروس شدن همه ی این ها تمام موضوعاتی هستند که من از صمیم قلبم به آن ها عشق می ورزم اما متاسفانه پدر و مادرم با دیدن این رفتار از من ناراحت شده و مدام من را نفرین می کنند، این ها گفته های علی رضای 24 ساله مبتلا به اختلال جنسی است، فردی که به دلیل بیماری اش از خانواده طرد شده و اکنون در میان شمشادها زندگی می کند.

بارها و بارها به پزشک مراجعه کرده ام و تمامی آزمایشات من برای عمل جراحی و تغییر جنسیت آماده است اما از آنجایی که این موضوع خیلی در میان خانواده ها مطرح نیست و به نوعی یک آبروریزی بزرگ به حساب می آید به همین دلیل و طبق گفته والدینم تا زمانی که رفتاری مردانه نداشته باشم اجازه بازگشت به خانه را ندارم.

منبع:yjc


ت ت
کدخبر: 87409 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها