پزشکی قانونی مرجع رسمی اعلام آمار جان‌باختگان است

فرماندار ویژه آبادان گفت: پزشکی قانونی مرجع اعلام آمار نهایی جانباختگان حادثه متروپل است.

پزشکی قانونی مرجع رسمی اعلام آمار جان‌باختگان است

به گزارش منیبان؛ احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان، گفت: آواربرداری ساختمان متروپل همچنان با شتاب بیشتری در حال انجام است و در کنار آن دقت و احتیاط  هم در دستور کار دارد.

عباسپور با بیان اینکه جستجو برای بیرون آوردن پیکر‌های احتمالی زیر آوار ادامه دارد افزود: در هیچ رسانه‌ای اعلام نکردیم که کار آوار برداری به پایان رسیده است و اگر این موضوع مطرح شده مربوط به مراحل ابتدایی بوده است.

او به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی فضای نا امنی است و در آن اخبار و مسائلی مطرح می‌شود که با واقعیت متفاوت است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده همه باید در کنار هم باشیم تا انتشار اخبار کذب باعث ایجاد استرس به مردم و خانواده‌های آسیب دیده در این حادثه نشود.

او ملاک اصلی شمار جانباختگان حادثه متروپل را جواز دفن از سوی پزشکی قانونی اعلام کرد و گفت: برخی از اخباری که در رسانه‌های غیر رسمی اعلام می‌شود معتبر نیست، ممکن است در جستجوی پیکر اجساد بخشی از یک پیکر خارج شود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: آمار اعلامی از سوی پزشکی قانونی بلافاصله از طریق رسانه‌ های موثق در اختیار مردم قرار می گیرد.

عباسپور افزود: براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی پزشکی قانونی تاکنون در این حادثه  ۳۸ نفر جان باختند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شدند که از مصدومان این حادثه ۲ نفر همچنان در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

ت ت
کدخبر: 87883 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها