لوس بازی ضایع داماد با عروس جلو چشم همه

میهمانان با دیدن صحنه ای غیرقابل انتظار، نگران شدند و تصور کردند داماد در حال ضرب و شتم عروس بینواست در حالیکه ماجرا چیز دیگری بود.

لوس بازی ضایع داماد با عروس جلو چشم همه

به گزارش منیبان؛ شوخی های عروس و داماد در مراسم ازدواج، امری غیر عادی نیست و حتما شما هم دیده و شنیده اید که زوج ها در به یاد ماندنی ترین شب زندگی شان، با رفتار یا برنامه ای از قبل تعیین شده سعی در غافلگیر کردن یکدیگر دارند. اما اگر این رفتارها خارج از چهارچوب باشد و به نوعی توهین آمیز تلقی شود، نه تنها فضا را زباتر نخواهد کرد بلکه نتیجه عکس داشته و مثل موردی که در این بخش میخوانید، میتواند حتی مراسم را بکل، بهم بزند.

بازهم ماجرا در یکی از مراسم عروسی برگزار شده در هندوستان اتفاق افتاد و یک قرار دوستانه، همه چیز را خراب کرد. بخشی از مراسم سنتی ازدواج مردم هند، لحظه ای است که داماد حلقه گلی را دور گردن عروس می اندازد.

داماد جوان ماجرای ما، در یک قرار مسخره از قبل با دوستانش در این مورد صحبت کرده بود و گویا گفته بود که همسر آینده اش او را خیلی دوست دارد و او حتی اگر گل را به‌جای انداختن دور گردن عروس، به سمتش پرتاب هم کند، مشکلی پیش نخواهد آمد ولی اینطور نشد.

عروس به خاطر این که داماد گل را به طرز زشت و غیر محترمانه ای، به سمت صورت او پرت کرده بود، از ازدواج منصرف شد و مراسم رو بهم زد. در واقع قرار بود که داماد گل را دور گردن عروس بیندازد اما لوس بازی و شوخی زشت او حین اجرای این مراسم همه چیز را بهم زد.

حاضرین در مراسم گفتند که حرکت داماد بسیار زشت و زننده بود، او به طرزی خشن گل را به سمت عروس پرتاب کرد که ما تصور کردیم در حال ضرب و شتم عروس است و باید برای نجات عروس بینوا جلو برویم.

همان طور که بالاتر هم گفتیم، داماد به جای این که گل را دور گردن عروس بیندازد، آن را به سمت صورت عروس پرت کرد. پرت کردن گل به سمت عروس همانا و ناراحتی عروس و درگیری خانواده اش با خانواده داماد همانا.

ت ت
کدخبر: 88428 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها