استاندار تهران مطرح کرد:

حل مشکل تردد با تبدیل قطار حومه‌ای تهران- ورامین به مترو

استاندار تهران گفت: مردم و مسئولان ورامین درخواست دارند پروژه راه آهن ورامین به متر واگذار شود زیرا تبدیل قطار حومه ای تهران- ورامین به مترو مشکل تردد را حل می کند.

حل مشکل تردد با تبدیل قطار حومه‌ای تهران- ورامین به مترو

 به گزارش منیبان؛ محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در حاشیه بازدید رئیس جمهور از  شهرستان های جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: اگر پروژه قطار حومه ای تهران ورامین به مترو تبدیل شود مشکلی که در خصوص ناوگان  حمل و نقل عمومی و فرسودگی ناوگان وجود دارد برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: این پروژه در ابتدا در اختیار راه آهن جمهوری اسلامی بوده و بعد به مترو و مجدد به شرکت راه آهن واگذار شده، شرکت راه آهن در حال حاضر در حال انجام پروژه است و مردم و مسئولان منطقه درخواست دارند که این پروژه از راه آهن به متر واگذار شود.

استاندار تهران گفت: روزانه ۱۲۰ هزار تردد از جنوب شرق استان به سمت تهران جریان دارد و تبدیل قطار حومه ای تهران- ورامین به مترو مشکل تردد شهروندان را مرتفع می کند.

منصوری افزود: راه آهن با معابر جنوبی شهرستانهای  ورامین، قرچک و پیشوا  تقاطع های متعددی دارد که هم اکنون درحال انجام پروژه های پل زیر گذر و رو گذر  به ویژه در ورامین در محدوده پل قاسم آباد هستند که رئیس جمهور از آن بازدید کرد و دستور بررسی و تکمیل طرح را داد.


ت ت
کدخبر: 90533 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها