ترخیص اینترنتی خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آن‌ها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند، می‌توانند نسبت به ثبت در خواست اینترنتی ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

ترخیص اینترنتی خودروهای توقیفی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات و ارتقای رضایت‌مندی مردم، فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به صورت کاملاً غیرحضوری(اینترنتی) به عنوان یکی از برنامه‌های هوشمندسازی پلیس راهور فراجا در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در این خصوص با بررسی‌های کارشناسانه و فنی، نرم‌افزار و سامانه هوشمند ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه در راستای تکریم مردم، حفظ حقوق شهروندی و صیانت اموال مردم طراحی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «پلیس من» بر روی دستگاه تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور به ویژه در حوزه ترخیص اینترنتی بهره‌‌مند شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آن‌ها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» و یا وبسایت «راهور ۱۲۰» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله خود در تمام ساعات شبانه‌روز اقدام کنند.


ت ت
کدخبر: 90892 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها