توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در حال توزیع است. آزمون روز جمعه برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

به گزارش منیبان؛ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی استان مازندران همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ در حوزه‌های امتحانی برگزار  می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت غیرحضوری از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است. داوطلبانی که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم انجام داده اند می‌بایست برای ورود به این مدارس در آزمون ورودی آن شرکت کنند و نمره قابل قبولی را کسب کنند.

داوطلبان تا روز برگزاری آزمون فرصت دارند با مراجعه به سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی مربوط به استان خود، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

۱۰ هزار و ۴۸۷ دانش آموز ، امسال برای آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی استان مازندران نام نویسی کردند.

این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور به صورت همزمان در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف برگزار خواهد شد.

پذیرش دانش‌آموزان در آزمون ورودی، بر اساس محاسبه میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی (۵۰٪ نمره آزمون ورودی و ۵۰٪ معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم بدون اعمال نمرات تکوینی) خواهد بود و ضرائب دروس در رشته‌های مختلف متفاوت و بر حسب علاقه‌مندی دانش‌آموز به آن رشته محاسبه می‌شود.

۳۸ دبیرستان نمونه دولتی در استان مازندران فعال هستند.

نتاج آزمون آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی حداکثر ظرف مدت دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود و حداکثر مهلت ثبت نام از پذیرفته شدگان اصلی از سوی کارگروه استانی تعیین و در زمان اعلام نتایج به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 91267 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها