حرکت شرم آور یک رستوران با کودک بدون دست!+ عکس

ویلیام بانکرافت کودک بدون دستی که با مادر خود به رستوران رفته بود، مورد کار زشت صاحب رستوران قرار گرفت.

حرکت شرم آور یک رستوران با کودک بدون دست!+ عکس

به گزارش منیبان؛ مادر و پسرش ( ویلیام بانکرافت ) که متاسفانه به صورت مادرزادی از داشتن دست محروم می باشد برای گذراندن وقت با پسرش تصمیم به سپری کردن زمان در رستوران می گیرند و با هم به رستوران می روند.

پس از ورود به رستوران مطابق روال عادی ، غذای مورد نظر خود را سفارش دادند و زمانیکه غذاها بر روی میز قرار داده شدند ، این خانم و پسرش شروع به خوردن غذا نمودند.

این پسر به دلیل نداشتن دست بر روی میز نشست و با پاهایش شروع به خوردن غذا نمود و در همین حین مالک رستوران جهت بازدید و بررسی از رستوران، وارد رستوران شد و زمانیکه این صحنه را دید با خشونت زیاد به سمت این مادر و پسر شتافت و به آنها گفت که غذا خوردن در این رستوران با پا ممنوع است.

خانم الکسیس که مادر ویلیام می باشد، گفت :"قبل از بیرون آمدن با پسرم او را به حمام بردم و کاملا تمیز شد و بطوریکه حتی با پاهایش می توانست غذا بخورد"

همچنین در ادامه به خبرگزاری KARK گفته بود :"من به مدیر رستوران گفتم آیا از مشتریان خود قبل از غذاخوردن می پرسید که آیا دست هایشان را شسته اند یا خیر؟! پسر من تنها 3 سالش است"

بعد از این اتفاق بسیار دلخراش، مدیر رستوران از این خانواده معذرت خواهی کرد ولی تنها با یک معذرت خواهی این آسیب بهبود نمی یابد و هزینه ایی نمی توان به آن پرداخت.

الکسیس در ادامه افزود :"او کسی بود که علیه فرزند من تبعیض قائل شد "

با این وجود تمام کارکنان و مالک رستوران از ویلیام معذرت خواهی کردند چرا که کارکنان از این رفتار نامطلوب مدیر خود شوک زده شده بودند.

به همین دلیل ، از آن روز به بعد ویلیام سعی بر نشستن بر روی صندلی می کرد ، اما به دلیل نداشتن دست مجبور به نشستن بر روی میز میشد تا بتواند با پاهایش غذا بخورد.


ت ت
کدخبر: 92302 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها