دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان:

سربازان فراری برای بهره‌مندی از تخفیف‌ها به پادگان‌ها مراجعه کنند

دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان گفت: طرح بازگشت به سنگر سربازان فراری تا آخر تیرماه اجرا می‌شود.

سربازان فراری برای بهره‌مندی از تخفیف‌ها به پادگان‌ها مراجعه کنند

به گزارش منیبان، ناصر اصل‌کریمیان ظهر امروز (۵ تیرماه) در نشست خبری با بیان اینکه فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی جرایم در این حوزه است، اظهار کرد: طرح بازگشت به سنگر برای سربازان فراری خودمعرف به دلیل پشیمانی آن‌ها از عملکردشان تا آخر تیرماه اجرا خواهد شد و بر اساس آن مجازات آن‌ها با تخفیف همراه بوده تا به نوعی مشوقی برای بازگشت سربازان فراری به یگان محل خدمت خود باشد.

وی تصریح کرد: بر این اساس سربازان فراری خودمعرف مورد حمایت نیروهای مسلح جهت تخفیف در مجازات آن‌ها قرار گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده حداقل مجازات و حداکثر مساعدت برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها مربوط به فرار از خدمت است.

این مسئول با بیان اینکه حفظ شان، منزلت و اقتدار نیروهای مسلح بسیار حائز اهمتی است، یادآور شد:  وظیفه دیگر و اصلی ما پیشگیری از وقوع جرم است، در این راستا آموزش ضابطان قضایی بر عهده دادستان قضایی است و این کار با جدیت پیگیری می‌شود.

دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه با قاطعیت با تخلفات در نیروهای مسلح برخورد می‌شود، افزود: همه نیروهایی که منتسب به نیروهای مسلح هستند باید مراقب رفتار خود باشند؛ چراکه تخلف در یان حوزه با آرامش و امنیت مردم در ارتباط است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

اصل‌کریمیان ادامه داد: مردم در هر زمانی از شبانه‌روز که شاهد تخلف از سوی نیروهای مسلح باشند می‌توانند  موارد را به شماره ۰۹۹۱۶۶۷۸۴۱۹ گزارش دهند.

ت ت
کدخبر: 92497 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها