داماد: عروس را به شرط سلامت دندانهایش به خانه می‌برم!

در گزارش زیر نگاهی یک شرط ضمن عقد عجیب می‌اندازیم.

داماد: عروس را به شرط سلامت دندانهایش به خانه می‌برم!

 

به گزارش منیبان؛ ازدواج اساسا خودش یک تعهد است که به صورت نوشته شده یا نانوشته، مرد و زن را موظف می کند در زندگی مشترک شان اموری را رعایت کنند. در این بین افرادی پیدا می شوند که شرط های بیشتری را در عقدنامه شان ذکر می کنند.

اما بر خلاف آن چه در شبکه های اجتماعی از شرط های عجیب و غریبی که به مثابه شلیک به زندگی است منتشر می شود به تازگی تصویری از یک عقدنامه منتشر شده که خانمی برای ازدواجش شرط گذاشته شوهرش باید به ۱۰ کودک محروم از تحصیل کمک کند تا باسواد شوند و مرد این شرط را پذیرفته است. انتشار این تصویر واکنش های مثبتی را در پی داشته است از این لحاظ که می توان شروط خیرخواهانه و سازنده ای را هم موقع عقد لحاظ کرد.

من خرج دندان نمی دهم!

همه مان اگر یکی دو بار هم گذرمان به دندان پزشکی افتاده باشد، خوب می دانیم هزینه های دندان پزشکی واقعا بالاست و بعضی مخارج دندان پزشکی به راحتی می توانند حقوق یک ماه آدم را به خودشان اختصاص دهند. همین موضوع باعث شده تازه دامادی در ازدواجش شرط عجیبی برای شانه خالی کردن از زیر بار هزینه های دندان پزشکی بگذارد. خبری چند وقت پیش در این باره منتشر شد که آقادامادی در شرط ضمن عقد ذکر کرده تمام هزینه های دندان پزشکی همسرش تا پایان عمر باید با خانواده دختر باشد!


ت ت
کدخبر: 94049 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها