داماد، عروس را در ماه عسل با چنگال کشت!

شاید باور نکنید اما عروس و داماد هایی هستند که در زمان ماه عسل خود, یکدیگر را کشته اند.

داماد، عروس را در ماه عسل با چنگال کشت!

به گزارش منیبان؛ انتظار می رود ماه عسل یکی از شادترین لحظاتی باشد که تازه عروس و داماد تجربه می کنند. متاسفانه در مورد زوج های زیر، ماه عسل پایان رابطه شان بوده است. در این ازدواج ها، یکی از عروس و داماد به این نتیجه می رسند که تنهایی شادتر خواهند بود. البته می توانستند طلاق هم بگیرند، اما ظاهرا هنوز سرشار از احساسات گرم و عاشقانه بودند و تصمیم گرفتند همسرشان را به جای طلاق بکشند.

ساچین میشرا مجبور شده بود همسر اول خود را طلاق دهد. او یک سال بعد تصمیم به ازدواج مجدد گرفت. با این حال نتوانسته بود همسر اول خود را فراموش کند. ساچین اغلب با او صحبت می کرد و برایش هدیه می خرید. این رابطه ازدواج جدیدش را تحت تاثیر قرار داده و باعث می شد مدام با هم بحث کنند.

ساچین بعد از دو ماه تصمیم گرفت همسر جدیدش، کاناک را به ماه عسل ببرد. او و کاناک یک شب قبل از اینکه به کوه بروند، در هتل ماندند. آن ها شروع به بحث درباره همسر اول ساچین کردند که ساچین به کاناک حمله کرد. او با یک سنگ تیز به سرش ضربه زد، یک چنگال در بدنش فرو کرد و او را از صخره پرت کرد. سپس به ایستگاه پلیس رفت و به آن ها گفت: همسرش هنگام شنا در رودخانه غرق شده است. پلیس غواصان خود را به رودخانه فرستاد که بعد از دو ساعت دست خالی بازگشتند. افسران ویدئوی ضبط شده این منطقه را دیدند، اما هیچ ردی از کاناک نیافتند. آن ها تصمیم گرفتند دوباره ساچین را بازجویی کنند که این بار او به قتل اعتراف کرد.


ت ت
کدخبر: 95933 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها