واژگونی هولناک اتوبوس/مصدومان ۲۲ نفر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تعداد مصدومان واژگونی اتوبوس در حومه شهرستان ابرکوه به ۲۲ نفر رسید. پیش از این اورژانس یزد تعداد مصدومان این حادثه را ۲۰ نفر اعلام کرده بود.

واژگونی هولناک اتوبوس/مصدومان ۲۲ نفر

به گزارش منیبان؛ محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ساعت چهار و ۵۱ دقیقه بامداد گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور یزد به ابرکوه – سه راهی جرقوئیه  (کیلومتر ۱۰ کمربندی یزد به ابرکوه) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

او اظهار کرد: بلافاصله  سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهید حیدری و مسجد امام خمینی ابرکوه با ۲ خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات  به محل حادثه اعزام شدند.

حرازی‌زاده خاطرنشان کرد : این حادثه ۲۲ نفر حادثه دیده در پی داشت که بلافاصله تیم‌های امدادی هلال احمر با دیگر نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی مشغول به امدادرسانی و اقدامات اولیه درمانی بر روی مصدومین حادثه شدند.

او تصریح کرد : ۲ نفر از حادثه‌دیدگان سرپایی درمان و  پنج نفر از مصدومین توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر مصدومین با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

پلیس راه یزد علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

ت ت
کدخبر: 99188 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها