افت قیمت در خانواده سایپا

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دیروز محصولات سایپا در بازار با افت یک تا سه میلیون عرضه شد و «شاهین» تنها خودرویی است که دیروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

افت قیمت در خانواده سایپا

به گزارش منیبان؛ فعالان بازار خودرو یکی از دلایل نوسان اندک قیمت در بازار محصولات سایپا را به مشخص شدن وضعیت ۶ میلیون خودرو پیش فروش شده نسبت می دهند و معتقدند در کنار این عامل ثبات قیمت دلار نیز بر تثبیت نرخ ارز اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که دیروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» دیروز در بازار ۳۶۷ میلیون تومان عرضه شد و رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم دیروز افت یک میلیونی قیمت داشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» دیروز در بازار ۲۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم با افت ۳ میلیونی در بازار  ۲۱۳میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۰۷ میلیون تومان دست به دست شد و افتی یک میلیونی را ثبت کرد.


ت ت
کدخبر: 100916 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها