پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای به بازار آمد

شرکت ایران خودرو به تازگی فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای و امکانات جدید را آغاز کرده است. مشخصات و قیمت را در ادامه بخوانید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای به بازار آمد

به گزارش منیبان، ایران خودرو تا به امروز موفق شده دو مورد از خودروهای خود را مجهز به سقف شیشه ای یا پانوراما کند. هم‌اکنون این شرکت خودروسازی از سومین محصول سقف شیشه‌ای خود، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ رونمایی کرده است. دو خودروی دیگری که با سقف شیشه ای راهی بازار شده‌اند، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ هستند.

سال‌هاست که آبی‌پوشان جاده مخصوص تیپ ۳ خودروی پژو ۲۰۶ را از رده خارج کرده بودند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته این تیپ را با امکانات جدیدتر و سقف شیشه ای راهی بازار کند. این خودروساز امیدوار است بتواند با چنین تغییراتی نظر مشتریان را جلب کند.

بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ بود که ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۳ را راهی بازار می‌کرد. این خودرو ترکیبی از ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ بود و با تیراژ محدودی عرضه شد. حالا پس از گذشت یک دهه از توقف عرضه این محصول، حالا با سقف پانوراما به بازار برگشته تا مشتریان را غافلگیر کند.

از جمله امکانات دیگر این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی ۱۴ اینچی و هم‌رنگ با لاستیک‌ها و زه‌های ضربه‌گیر درها با بدنه اشاره کرد. قیمت این خودروی هاچ بک در بازار ایران ۳۴۰ میلیون تومان است.


ت ت
کدخبر: 110918 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها