این 3 خودرو در بورس کالا عرضه نمی شوند

چندی پیش گروه صنعتی ایران‌خودرو، با هدف شفاف‌ سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌ کشی، نخستین گام عرضه خودرو در بورس کالا را برداشته و با عرضه بخشی از تولید دو مدل هایما S5 و S7 ...

 این 3 خودرو در بورس کالا عرضه نمی شوند

به گزارش منیبان،  چندی پیش گروه صنعتی ایران‌خودرو، با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، نخستین گام عرضه خودرو در بورس کالا را برداشته و با عرضه بخشی از تولید دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق، ورود خود به بورس کالا را کلید زد. با این حال برخلاف اخباری که قبلا منتشر شده بود ظاهرا ایران خودرو برنامه‌ای برای عرضه‌ی تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا ندارد اما عرضه ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی در بورس کالا برنامه ریزی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «عرضه خودروهای تارا و پژو 207 در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.»

این شرکت در اطلاعیه خود آورده است: «عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست و باید شرایطی را فراهم کرد تا اختلاف قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا کند و در ادامه برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد.

موضوع عرضه خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در بورس کالا مصوب هیات مدیره این شرکت است و در حال حاضر نیز جلسات کارشناسی و هماهنگی با مسوولان بورس کالا جهت ایجاد زمینه‌های همکاری در حال پیگیری است. در این اطلاعیه عنوان شده، تاکنون عرضه محصول هایما از طریق بورس کالا به سرانجام رسیده و در مرحله بعدی نیز ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ در بورس کالا عرضه خواهند شد.»


ت ت
کدخبر: 117551 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها