خبر مهم برای معلمان درباره رتبه بندی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: میز خدمت رتبه بندی معلمان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

خبر مهم برای معلمان درباره رتبه بندی
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، حسنعلی عزت خواه افزود: با حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان ، میز کار رتبه بندی معلمان در استان آغاز به کار کرد و امید است در سریعترین زمان ممکن کار رتبه بندی معلمان به اتمام برسد و احکام آنان صادر شود.

رئیس اداره سنجش، پایش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: کار ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

یونس محمود زاده افزود: وبیناری با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با هدف تبیین موضوع فرآیند ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان همزمان با آغاز به کار ارزیابان حرفه‌ای در سراسر کشور برگزار شد و بعد از این جلسه کار ارزیابان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۹ نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته اند کار ارزیابی مدارک ومستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه بندی بر عهده دارند.


ت ت
کدخبر: 120478 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها