با خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا چقدر سود می کنیم؟

بالأخره نخستین محصول داخلی ایران خودرو هم وارد بورس می‌شود. هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان برقی و رنگ سفید قرار است دوشنبه (۳۰ آبان) در بورس کالا عرضه می شود و قابل خرید برای عموم (البته به شرط دریافت کد بورس کالا) است.

با خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا چقدر سود می کنیم؟

به گزارش منیبان،  بالأخره نخستین محصول داخلی ایران خودرو هم وارد بورس می‌شود. هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان برقی و رنگ سفید قرار است دوشنبه (۳۰ آبان) در بورس کالا عرضه می شود و قابل خرید برای عموم (البته به شرط دریافت کد بورس کالا) است.

پژو ۲۰۷ با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون تومان در بورس به حراج گذاشته خواهد شد. قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۴۰۱ در بازار ۴۳۶ میلیون تومان است؛ بنابراین قیمت پایه در نظر گرفته شده برای ۲۰۷ نزدیک به ۶۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار آن است. البته عرضه با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون تومان به معنای این نیست که خریداران می‌توانند این محصول پرطرفدار بازار ایران را به قیمت ۱۸۷ میلیون تومان بخرند.

هزینه واقعی خرید

اولا، متقاضیان خرید خودرو در بورس به رقابت می‌پردازند و به میزانی که تقاضا برای خودرو زیاد باشد، بر روی خودرو‌های عرضه شده رقابت خواهد شد. بنابراین، خودرو‌ها به سفارش‌هایی که با نرخ بالاتری ثبت شده اند تعلق خواهند یافت و احتمال رقابت برای این خودرو تا نزدیکی قیمت بازار وجود دارد.


ت ت
کدخبر: 122471 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها