پالایشی‌ها شاخص کل بورس را سبز پوش کردند

شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۰.۱۵ درصد تقویت شد.

پالایشی‌ها شاخص کل بورس را سبز پوش کردند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، شاخص کل بازار سرمایه در روز دوشنبه، ۲ هزار و ۱۴۵ واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۱۵ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن نیز ۱ هزار و ۴۰ واحد رشد کرد و در کانال ۴۰۹ هزار و ۶۸۴ واحدی توقف کرد. همچنین شاخص قیمت ۴۸۹ واحد رشد کرد و در کانال ۳۲۰ هزار و ۹۴۳ واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۲۷ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شد. در این روز شاخص بازار اول ۰.۱۱ درصد معادل ۱۱ هزار واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون ۵۶ هزار واحدی ایستاد.

شاخص بازار دوم نیز ۰.۲۰ درصد تقویت شد و در کانال دو میلیون و ۷۵۷ هزار واحدی توقف کرد. شاخص آزاد شناور نیز ۰.۱۷ درصد معادل ۳ هزار واحد تقویت شد و در کانال یک میلیون و ۸۲۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در این روز به ترتیب نماد‌های بوعلی، شپنا، شستا، شبندر و اختبر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل تقویت بازار سرمایه شدند.

در مقابل نماد‌های کگل، شنفت، پارس و خگستر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

 

در معاملات این روز با وجود این که گروه خودرو رشد خوبی داشتند و شاخص را بالا کشیدند، اما در ادامه گروه خودرو ریزش کرد، اما گروه پالایشی از همان ابتدا پر قدرت ظاهر شد و شاخص کل را بالا کشید.


ت ت
کدخبر: 124006 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها