خبر بد برای طرفداران گوشی های سامسونگ

یک اسکرین شات جدید در فضای توییتر فاش شده که قیمت های سری گلکسی S23 را نشان می‌دهد که این قیمت‌ها نسبت به نسل قبل افزایش داشته‌اند. با ما همراه باشید.

خبر بد برای طرفداران گوشی های سامسونگ

به گزارش منیبان، در صورتی که افشای اطلاعات اخیر درست باشد، سامسونگ از سری گلکسی اس 23 در 1 فوریه (12 بهمن) رونمایی خواهد کرد. یک شایعه جداگانه ادعا می‌کند که سامسونگ هنوز سطوح قیمت خانواده گلکسی S23 را نهایی نکرده است، که ممکن است برنامه عرضه گوشی را به تاخیر بیندازد.

ظاهرا سامسونگ از هیچ هزینه‌ای برای توسعه گلکسی اس 23 دریغ نمی‌کند و تماما روی این سری از گوشی‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. به این موارد اثرات تورم روی کالاهای تولیدی را اضافه کنید، آن‌وقت، افزایش قیمت گلکسی S23 چندان تعجب آور نخواهد بود.

یک شایعه جدید مشکوک از کره ادعا می‌کند که افزایش قیمت برای پرچمداران جدید در دستور کار است. قیمت گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا ظاهراً برای بازار خانگی سامسونگ یعنی کره فاش شده است.

کره اغلب منبع فاش شدن قیمت دستگاه‌های عرضه نشده سامسونگ است. گاهی اوقات این اطلاعات دقیق ولی برخی مواقع دیگر، نیستند. از این گذشته، این‌ها فقط شایعه هستند و سامسونگ همیشه می‌تواند طبقات قیمت گذاری را مطابق با نیازهای خود تنظیم کند.

کانر / 코너 / コナー (@OreXda) در 5 ژانویه 2023:

[شایعه]

قیمت سری گلکسی اس 23 در کره

منبع از SKTelecom.

گوشی S23 برابر با 1,199,000 وون (933 دلار)

گوشی S23 پلاس برابر با 1,397,000 وون (1096 دلار)

گوشی S23 اولترا برابر با 1,599,400 وون (1253 دلار)

اطلاعات قیمت گلکسی اس 23 از سوی یکی از کاربران توییتر می‌آید که اسکرین شاتی را منتشر کرده است که هزینه‌های ادعا شده را نشان می‌دهد. طبق اسکرین شات، گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس 200 هزار وون (158 دلار) گران‌تر از نسل قبلی خود خواهند بود. Galaxy S23 Ultra حدود 150000 وون (119 دلار) گران‌تر از S22 Ultra خواهد بود.

 

با فرض دقیق بودن اطلاعات، باید منتظر افزایش قیمت مشابه در تمام کشور‌ها و بازارهایی باشیم که سامسونگ سری گلکسی اس 23 را به فروش می‌رساند.

این اسکرین شات فاش شده ادعا می‌کند که اطلاعات از منبع SK Telecom آمده است. همچنین می‌گوید که رویداد Galaxy S23 Unpacked در اوایل فوریه برگزار خواهد شد و پیش‌فروش‌ گوشی‌ها بین 7 تا 16 فوریه انجام می‌شود.

 

اما همه این‌ها فقط یک شایعه تایید نشده است. مشخص نیست که اسکرین شات از کجا آمده است و SamMobile می‌گوید که این افشاکننده قبلاً اشتباهاتی را در فاش کردن اطلاعات داشته است.

این بدان معنا نیست که گلکسی اس 23 نمی‌‌تواند گران‌تر از گلکسی اس 22 باشد. باز هم، اقتصاد فعلی و استراتژی جدید سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار می‌تواند موجب افزایش هزینه‌ها شود.

همچنین به شما یادآوری می‌کنیم که گلکسی اس 23 ممکن است به جای 128 گیگابایت از 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع شود و دیگر مدل 128 گیگابایتی نداشته باشیم. این ارتقایی است که سامسونگ ممکن است به صورت رایگان ارائه نکند، و شاید با فرض اینکه شایعه درست باشد، یکی از دلایل افزایش قیمت باشد.

مشکل افزایش قیمت این است که به بازاریابی سامسونگ آسیب می‌رساند. اپل قیمت آیفون 14 را بدون تغییر نسبت به سری آیفون 13 (حداقل در ایالات متحده) حفظ کرد.  گلکسی اس 23 در بدترین زمان ممکن برای سامسونگ با مدل‌های آیفون 14 اپل رقابت خواهد کرد.

افزایش قیمت درست باشد یا نه، سامسونگ مطمئناً به خریدارانی که گوشی‌های گلکسی اس 23 را پیش خرید می‌کنند، مزایای مختلفی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود گوشی‌ها مقرون به صرفه‌تر به نظر برسند.

 


ت ت
کدخبر: 132144 تاریخ انتشار
منبع آی تی رسان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها