بهترین فروشنده تیرآهن ذوب آهن اصفهان

یکی از ضروریترین ملزومات برای ساخت و ساز، تیرآهن است. برای ساخت هر سازه حجم زیادی از این محصول مورد نیاز است. افزایش مقاومت یک ساختمان تا حد زیادی به این موضوع بستگی دارد که برای ساخت یک سازه از تیرآهنهای باکیفیت استفاده کنند. کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از کارخانه های تولید تیرآهن، با کیفیت بالا است.

بهترین فروشنده تیرآهن ذوب آهن اصفهان

به این کارخانه لقب مادر صنعت فولاد کشور را داده‌اند. نقش مهمی که این کارخانه در ایجاد و شکل گیری دیگر صنایع فولادی در ایران داشته است، سبب دادن این لقب به این کارخانه شده است. این کارخانه بزرگ‌ترین و اولین کارخانه در ایران بوده که به تولید فولاد ساختمانی میپردازد.

محصولات این کارخانه از جمله تیرآهن های تولیدی آن، به دلیل کیفیت بالا همیشه متقاضیان زیادی برای خرید دارد که در جستجوی بهترین فروشنده هستند.

بهترین فروشنده تیرآهن ذوب آهن اصفهان سایت آهن اسپات است. این سایت اقدام به فروش مستقیم تیرآهن های ذوب آهن اصفهان میکند به همین دلیل قیمت های ارائه شده در این سایت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

ویژگی تیرآهنهای تولیدی ذوب آهن اصفهان

تیرآهنهای تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان ویژگیهای خاص و مهمی دارد که این محصولات را متمایز از سایر تیرآهنها میکند. از مهمترین ویژگیهای تیرآهن ذوب آهن اصفهان میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت بالا

تیرآهنهای تولیدی ذوب آهن اصفهان کیفیت بالایی دارند؛ از اینرو بسیاری از متقاضیان خواستار خرید این تیرآهنها هستند. کیفیت بالای تیرآهنهای تولیدی این کارخانه باعث شده که قیمت محصولات این کارخانه بیشتر از محصولات سایر کارخانه ها باشد.

کیفیت بالای تیرآهنهای تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل این است که وزن تیرآهن اصفهان (

https://ahanspot.com/isfahan-beam-weight-table/ ) دقیقا منطبق با جدول وزنی اشتال است. یعنی قیمت بالاتر محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل دقت بالایی است که در وزنمحصولات این شرکت وجود دارد.

حک شدن علامت اختصاری مخصوص ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان برای اینکه مشتریانش بتوانند به راحتی محصولات این کارخانه را شناسایی کنند اقدام به حک کردن علامت اختصاری ESCO بر روی محصولات خود میکند. این شرکت این علامت اختصاری را در فاصله های ۲ متری از یکدیگر بر روی محصولات خود حک میکند.

علت حک کردن علامت اختصاری مخصوص شرکت ذوب آهن اصفهان این است که مشتریان محصولات این شرکت بتوانند به راحتی محصولات شرکت را شناسایی کنند تا از کلاهبرداری توسط سودجویان پیشگیری شود.

تیرآهن 1

انواع تیرآهن های تولیدی ذوب آهن اصفهان

تیرآهنهای تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان مطابق با استانداردهای اروپا یعنی IPE تولید می‌شود.  از انواع تیرآهن های تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان میتوان به تیرآهن های نیم بال پهن

موازی، بال پهن موازی و بال باریک شیب‌دار اشاره کرد. که برای محاسبه وزن انواع تیرآهن (https://ahanspot.com/calculate-the-weight-of-the-beam/ ) می‌توانید به وبلاگ آهن اسپات مراجعه نمایید.

تیرآهن بال نیم پهن موازی ذوب آهن اصفهان

این تیرآهن در واقع همان تیرآهن معمولی است که در کارخانه ذوب آهن اصفهان از سایز 12 الی 30 مطابق با استانداردهای تعریف شده ایران تولید میشود.

برای ساخت این تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان  از  فولاد 37 (S235JR) ، فولاد   44 (S275JR) و فولاد  52 (S355JR)استفاده میکنند. لازم به ذکر است که شاخصه های تعریف شده در استاندارد ملی ایران برگرفته از استاندارد DIN1025-5  آلمان است.

تیرآهن بال پهن موازی ذوب آهن اصفهان

تیرآهنهای بال پهن موازی تولید شده توسط ذوب آهن اصفهان در واقع همان تیرآهنهای هاش هستند.

تیرآهنهای هاش از نظر وزنی در سه دسته سبک، متوسط و سنگین قرار دارند. شرکت ذوب آهن اصفهان اقدام به تولید تیرآهن هاش سبک و متوسط میکند.

تیرآهنهای هاش سبک از سایز 12 تا 20 در شرکت ذوب آهن تولید میشوند و تیرآهن هاش متوسط از سایز 12 تا 30  در این واحد صنعتی تولید میشوند.

تیرآهن بال باریک شیبدار ذوب آهن اصفهان

به تیرآهنهای بال باریک شیبدار تیرآهن IPN نیز گفته میشود. این تیرآهن در دو سایز 12 و 14  در شرکت ذوب آهن اصفهان تولید میشود. تولید این تیرآهن نیز مطابق با استاندارد ملی ایران در شرکت ذوب آهن اصفهان صورت میگیرد.

چگونه میتوان اقدام به خرید محصولات ذوب آهن اصفهان کرد؟

شرکت ذوب آهن اصفهان یک شرکت دولتی است. خرید محصولات این شرکت توسط شخص امکانپذیر نیست زیرا محصولات این شرکت در بازار بورس ارائه میشود. خرید این محصولات از طریق بازار بورس شرایط خاصی دارد.

این شرایط خاص باعث میشود که خرید محصولات ذوب آهن اصفهان از طریق بورس برای هر شخصی امکانپذیر نباشد؛ بنابراین افرادی که متقاضی خرید محصولات ذوب آهن اصفهان هستند و شرایط خرید از طریق بورس را ندارند باید این محصولات را از مرجعی مطمئن که اقدام به فروش محصولات ذوب آهن اصفهان میکند خرید کنند. یکی از مرجعهای معتبر که اقدام به ارائه تیرآهنهای ذوب آهن اصفهان میکند سایت آهن اسپات است.

آهن اسپات بهترین فروشنده تیرآهن

سایت آهن اسپات یک مرجع معتبر و مطمئن است که اقدام به ارائه محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان با قیمتی ارزان و مقرونبهصرفه برای کاربران خود میکند و امکان خرید این محصولات را برای هر شخصی فراهم کرده است.

متقاضیان خرید محصولات این کارخانه جهت خرید تیرآهن و یا سایر محصولات فولادی کارخانه ذوب آهن اصفهان میتوانند به سایت آهن اسپات مراجعه کنند و از یک خرید آنلاین و آسان لذت ببرند. از مزایای دیگر استفاده از آهن اسپات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

امکان خرید با قیمت کارخانه

کسانی که در حوزه آهن آلات فعالیت میکنند به خوبی میدانند که خرید از کارخانه تولیدکننده محصولات فولادی با قیمت کارخانه چالش بزرگی است. در صورتی که کارخانه مورد نظر دولتی باشد باید از طریق بورس اقدام به خرید کرد که بسیار مشکل است و در صورتی که دولتی نباشد باید در حجم وسیعی خرید کرد که برای بسیاری از متقاضیان خرید امکان خرید در حجم زیاد امکانپذیر نیست.

سایت آهن اسپات شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند حجم دلخواه محصولات فولادی خود را با قیمت کارخانه خرید کنند.

به طور مثال تیرآهن فولاد ناب تبریز ( https://ahanspot.com/cat/beam/fooladnabt/ ) در انواع سایز را میتوانید به طور مستقیم از آهن اسپات خرید کنید.

فروش تیرآهنهای تولیدی کارخانه های مختلف در آهن اسپات

 به جز محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان محصولات سایر کارخانه های تولید محصولات فولادی از جمله تیرآهن نیز در سایت آهن اسپات ( https://ahanspot.com ) با قیمت کارخانه به فروش میرسد؛ از اینرو در سایت آهن اسپات تیرآهن ها با کیفیتهای مختلف و قیمتهای متنوع به فروش میرسد وکسانی که قصد خرید تیرآهن را دارند، با هر بودجه و نیازی توانایی خرید با استفاده از سایت آهن اسپات را دارند. 

باتوجه به ویژگی ها و مزایای آهن اسپات این سایت میتواند تمامی نیازهای فعالین حوزه آهن آلات را تامین کند. بنابراین استفاده از این سایت برای داشتن خریدی آسان، ارزان و مقرون به صرفه به فعالین این حوزه توصیه می شود.


ت ت
کدخبر: 134071 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها