انتخاب کارگزار فارکس؛ آیا آرانته کارگزار مناسب و معتبری است؟

وقتی صحبت از معامله در بازار ارز می‌شود، داشتن یک کارگزار قابل اعتماد بسیار مهم است.

انتخاب کارگزار فارکس؛ آیا آرانته کارگزار مناسب و معتبری است؟

به گزارش منیبان، وقتی صحبت از معامله در بازار ارز می‌شود، داشتن یک کارگزار قابل اعتماد بسیار مهم است. با این حال، گزینه‌های بسیار زیادی در دسترس هستند، دانستن اینکه از کجا شروع کنید برای یافتن کارگزار مناسب برای نیازهایتان می‌تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله، اطلاعات کلیدی را که باید هنگام انتخاب یک بروکر فارکس در نظر گرفته شود، بررسی خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. همچنین در هر بخش، بروکر آرانته را نیز بررسی می‌کنیم تا ویژگی‌های این بروکر را با یک بروکر ایده‌آل مقایسه کنیم و ببینیم که آیا آرانته مشخصات یک بروکر مناسب را دارد یا خیر.

 

مقررات و رگوله بودن

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید در هنگام انتخاب یک کارگزار فارکس در نظر گرفت، وضعیت نظارتی و مجوز آن‌ها است. کارگزاری تنظیم‌شده، کارگزاری است که توسط یک سازمان دولتی نظارت می‌شود، مانند اداره رفتار مالی (FCA) در بریتانیا یا انجمن ملی آتی (NFA) در ایالات متحده. این آژانس‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که بروکر به دستورالعمل‌ها و قوانین سختگیرانه پایبند است، همین امر به محافظت از معامله گران در برابر کلاهبرداری و سایر اقدامات غیراخلاقی کمک می‌کند.

بروکر ارانته در سال 2018 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در قبرس است. این بروکر به نسبت تازه تاسیس بیش از 20 هزار مشتری در سراسر جهان دارد. ارانته از دو رگولاتوری CySec و FSA مجوز قانونی دریافت کرده است. شرکت اصلی کارگزاری ارانته با نام Notely Trading Lt به ثبت رسیده و دارای رگوله معتبر بین المللی CySec است. این رگولاتوری سطح ۲ است و اعتبار خوبی دارد. همچنین ارانته دارای مجوز فروشندگی اوراق بهادار سیشل است و توسط اداره خدمات مالی این کشور (FSA) رگوله شده است.

در مجموع این بروکر اعتبار متوسط و قابل قبولی دارد. همچنین اگر قصد ثبت نام در بروکر ارانته را دارید به لینک معتبر https://iranbroker.net/broker/errante مراجعه کنید و سپس به سایت اصلی ارانته منتقل می‌شوید.

انواع حساب‌ها و حداقل سپرده‌ها

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت، انواع حساب‌های ارائه شده توسط کارگزار و حداقل سپرده مورد نیاز برای افتتاح حساب است. برخی از کارگزاران ممکن است انواع مختلفی از حساب‌ها مانند حساب‌های کوچک، استاندارد و VIP را ارائه دهند که هر کدام مزایا و الزامات متفاوتی دارند. علاوه بر این، برخی از کارگزاران ممکن است حداقل شرط سپرده بالایی داشته باشند، که ممکن است برای همه معامله گران مناسب نباشد. قبل از افتتاح حساب نزد کارگزار، حتما انواع حساب‌ها و حداقل الزامات سپرده را بررسی کنید.

بروکر ارانته چهار حساب مختلف را برای کاربران خود ارائه کرده است که هر یک ویژگی‌ها و حداقل واریزی مخصوص به خود را دارد. این 4 نوع حساب عبارتند از:

حساب استاندارد: حداقل واریز 50 دلار - بدون کمیسیون

حساب premium: حداقل واریز 1000 دلار - بدون کمیسیون

حساب ECN: حداقل واریز 5000 دلار - کمیسیون 3 دلار

حساب Tailor Mode:حداقل واریز 15000 دلار - کمیسیون 2 دلار

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با جزئیات هر حساب به صفحه بررسی بروکر ارانته در ایران بروکر مراجعه فرمایید.

اهرم و اسپرد

اهرم یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب کارگزار فارکس است. اهرم به معامله گران اجازه می‌دهد تا مقدار زیادی ارز را با سرمایه نسبتا کمی کنترل کنند. با این حال، با افزایش اهرم، ریسک افزایش می‌یابد، بنابراین مهم است که بروکری را انتخاب کنید که نسبت اهرمی مناسب برای استراتژی معاملاتی شما ارائه دهد. علاوه بر این، به دنبال کارگزارانی باشید که اسپردهای کم و فشرده ارائه می‌دهند، که تفاوت بین قیمت پیشنهادی و درخواستی یک جفت ارز است. اسپرد کمتر می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های معاملاتی و معاملات سودآورتر شود.

بروکر ارانته در همه حساب‌های ارائه شده اهرم 1 به 500 می‌دهد. البته قابل ذکر است که در حساب Tailor mode لوریج پایین تر از دیگر حساب‌ها است. میزان اسپردها نیز در هر نوع حساب متفاوت است.

اسپرد حساب استاندارد از 1 پیپ محاسبه می‌شود. همچنین اسپرد حساب پریمیوم از 0.7 و حساب ECN از 0.2 پیپ محاسبه می‌گردد. اسپرد حساب Tailor Mode نیز تقریبا 0 پیپ است.

بسترها و ابزارهای معاملاتی

یکی دیگر از ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب یک کارگزار فارکس، پلتفرم‌ها و ابزارهای معاملاتی موجود است. یک پلتفرم معاملاتی خوب باید کاربرپسند و قابل اعتماد باشد و طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند ابزار نمودار، شاخص‌های فنی و قابلیت‌های معاملات خودکار را ارائه دهد. علاوه بر این، به دنبال کارگزارانی باشید که پلتفرم‌های معاملاتی تلفن همراه را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد به حساب خود دسترسی داشته باشید و از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود معاملات انجام دهید.

بروکر آلپاری مانند اکثر بروکرهایی که ایرانیان با آن‌ها همکاری می‌کنند از پلتفرم متاتریدر پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم در هر دو نسخه 4 و 5 موجود است و کاربر می‌تواند هم در بخش نرم افزار ویندوز و مک و هم در بخش سیستم عامل موبایل اندروید و ios انتخاب کند و به فعالیت بپردازد.

همچنین تنوع نمادهای معاملاتی در ارانته در طیف مناسب و قابل قبولی قرار دارد و شما می‌توانید از بین نمادهای جفت ارزها، شاخص‌های بورس و انرژی ، طلا و ارزهای دیجیتال معتبر را معامله کنید و درآمد بدست آورید.

همچنین خوب است بدانید که ارانته ویژگی کپی تریدینگ را در پلتفرم خود فعال کرده است. برخی از تریدر‌ها مایل هستند به جای اینکه خودشان تحلیل کنند، از معاملات و تحلیل‌های دیگران استفاده کنند. آن‌ها با بررسی حساب معاملاتی تریدر‌های برتر، یکی را برای خود انتخاب کرده، و حساب خود را به آن متصل می‌کند.

خدمات مشتری و پشتیبانی

در نهایت، مهم است که خدمات مشتری و پشتیبانی ارائه شده توسط یک کارگزار را در نظر بگیرید. یک کارگزار خوب باید یک تیم خدمات مشتری اختصاصی داشته باشد که برای پاسخ به سوالات و ارائه کمک در صورت نیاز در دسترس باشد. علاوه بر این، به دنبال کارگزارانی باشید که منابع آموزشی مانند وبینارها و آموزش‌های متنی و ویدیویی را ارائه می‌دهند تا به معامله‌گران کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را بهبود بخشند.

بروکر ارانته دارای پشتیبانی از طریق پیام رسان تلگرام است که از بین ساعات 9 تا 24 می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید. در ضمن خدمات پشتیبانی ارانته، به صورت فارسی می‌باشد.

 

در پایان، انتخاب یک بروکر فارکس یک تصمیم مهم است که نباید به سادگی گرفته شود. با در نظر گرفتن عوامل کلیدی مورد بحث در این مقاله، می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و کارگزاری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و اهداف شما سازگار است. بروکر ارانته نیز در بخش‌های گفته شده از امتیاز خوبی برخوردار بوده و در بین بروکرهای معتبر قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برای مشاهده و مقایسه دیگر بروکرهای فارکس به سایت ایران بروکر سر بزنید.


ت ت
کدخبر: 136126 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها