جزییات قرارداد بیمه تکمیلی درمان روستائیان و عشایر اعلام شد

مدیر عامل عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را اعلام کرد.

جزییات قرارداد بیمه تکمیلی درمان روستائیان و عشایر اعلام شد

به گزارش منیبان، علی خسروی سقف تعهدات بیمه تکمیلی برای جراحی عمومی بستری طبی در این قرارداد را 150 میلیون ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: سقف تعهدات تعیین شده برای جبران هزینه‌های جراحی فوق تخصصی 300 میلیون ریال و خدمات پاراکلینیک و اعمال مجاز سرپایی 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل آتیه سازان همچنین جبران هزینه‌های فیزیوتراپی را تا سقف 10 میلیون ریال، ویزیت و دارو تا سقف 15 میلیون ریال و جبران هزینه‌های مربوط به عینک طبی را تا سقف 10 میلیون ریال اعلام کرد.

به گفته وی بیمه‌شدگان این قرارداد می‌توانند هزینه استفاده از آمبولانس درون شهری را تا سقف 2 میلیون ریال و استفاده از آمبولانس برون شهری را تا سقف 4 میلیون ریال دریافت کنند.

 وی با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان این قرارداد 40 هزار نفر است، گفت: بیمه‌گذار موظف است حداکثر ظرف مدت 60 روز از تاریخ عقد قرارداد یک نسخه از اسامی متقاضیان بیمه تکمیلی درمان را در اختیار آتیه سازان حافظ قرار دهد.

گفتنی است این قرارداد در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان به صورت آزمایشی از تاریخ بیستم دی ماه سال جاری در حال اجرا است.

ت ت
کدخبر: 138114 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها