پیش بینی قیمت دوج کوین بین سال های 2023 – 2030

دلایل زیادی برای خوش بینی در مورد چشم انداز و خرید DOGE وجود دارد، حتی با وجود کاهش قابل توجه از رکورد قیمت تاریخی. توسعه‌دهندگان مشتاق هستند تا ابزار بیشتری را برای افزایش ارزش پیشنهادی این ارز دیجیتال پیاده‌سازی کنند، و برخی گمان می‌کنند که ایلان ماسک یک کاربرد برای DOGE در پلتفرم توییتر پیدا خواهد کرد. این مقاله پیش‌بینی بالقوه قیمت Dogecoin را برای ماه‌ها و سال‌های آینده پوشش می‌دهد.

پیش بینی قیمت دوج کوین بین سال های 2023 – 2030

به گزارش منیبان، دلایل زیادی برای خوش بینی در مورد چشم انداز و خرید DOGE وجود دارد، حتی با وجود کاهش قابل توجه از رکورد قیمت تاریخی. توسعه‌دهندگان مشتاق هستند تا ابزار بیشتری را برای افزایش ارزش پیشنهادی این ارز دیجیتال پیاده‌سازی کنند، و برخی گمان می‌کنند که ایلان ماسک یک کاربرد برای DOGE در پلتفرم توییتر پیدا خواهد کرد. این مقاله پیش‌بینی بالقوه قیمت Dogecoin را برای ماه‌ها و سال‌های آینده پوشش می‌دهد.

 

تاریخچه قیمت دوج کوین

قیمت DOGE کمی پس از راه اندازی در سال 2013 بیش از 300٪ افزایش یافت. این روند صعودی در سال های بعد ادامه یافت و در اوایل سال 2018 به 0.0170 دلار رسید، به این معنی که دوج کوین برای اولین بار به ارزش بازار 2 میلیارد دلاری دست یافت.

قابل توجه ترین حرکت Dogecoin در اوایل سال 2021 رخ داد، زمانی که قیمت بین ژانویه تا مه بیش از 8600 درصد افزایش یافت. بیشتر این جهش به دلیل توجه گسترده رسانه های اجتماعی، همراه با توجه از سوی نام های مطرحی مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ و مارک کیوبن رخ داد. دوج کوین در 8 می 2021 به رکورد قیمت 0.7376 دلاری و ارزش بازار آن به بیش از 70 میلیارد دلار رسید.

تاریخچه قیمت Dogecoin از سال 2013

با این حال، این افزایش کوتاه مدت بود و قیمت دوج کوین به طور قابل توجهی کاهش یافته است تا به سطح امروز برسد. امسال دوج کوین شروع بسیار خوبی داشت و در ژانویه 2023 نزدیک به 40 درصد افزایش یافت.

DOGE در ماه اکتبر پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک ، به سرعت 150 درصد رشد کرد و از 0.06 دلار به 0.015 دلار افزایش یافت.

 

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال  2023

اخیراً Dogecoin افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است که با افشای فایننشال تایمز مبنی بر اینکه ایلان ماسک در نظر دارد یک سیستم پرداخت را در توییتر ادغام کند، این روند تقویت شد. این خبر باعث گمانه زنی هایی شد مبنی بر اینکه میم کوین محبوب می تواند در پلت فرم توییتر ادغام شود.

در پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین برای بلندمدت، درک این نکته ضروری است که Dogecoin مبتنی بر فناوری بلاک چین است – اگرچه کمی با سایر ارزهای دیجیتال اصلی متفاوت است. بلاک چین Dogecoin شبیه به Litecoin است و بر اساس فناوری Scrypt عمل میکند. اگرچه Dogecoin می تواند بیش از 40 تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

میانگین کارمزد تراکنش در شبکه تنها 0.15 دلار است که بسیار کمتر از شبکه اتریوم است. به طور کلی، این آمار نشان می دهد که اگرچه شبکه Dogecoin مقیاس پذیرترین نیست، اما پایه محکمی برای پشتیبانی از هجوم بیشتر تراکنش ها در آینده دارد.

DOGE همچنین می‌تواند برای فرآیند تأیید جدید در توییتر مورد استفاده قرار گیرد، که کاربران باید 8 دلار در ماه بپردازند تا تیک آبی را حفظ کنند - یا به دست آورند.

طبق پیش‌بینی دوج کوین برای سال 2023 قیمت آن می‌تواند به 0.6 دلار برسد.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال  2024

دوج کوین در زمان نگارش این مقاله، در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد. در حال حاضر، چشم انداز آن همچنان خوش بینانه است. یکی از دلایل کلیدی موفقیت بالقوه Dogecoin در سال 2024، افزایش حس FOMO در بین سرمایه گذاران و علاقه شناخته شده ایلان ماسک به این کوین است. علاوه بر این، محبوبیت فزاینده میم کوین ها به Dogecoin کمک می کند تا بخش قابل توجهی از سهم بازار را در سال های آینده به دست آورد.

Dogecoin از طرفداران زیادی برخوردار است. جوامع توییتر و ردیت آن به ترتیب دارای 3.6 و 2.4 میلیون عضو هستند. پشتیبانی آنلاین این جوامع نقش مهمی در افزایش ارزش آن ایفا کرده است.

از آنجایی که این اعداد در کنار فعالیت های توسعه در شبکه افزایش می یابد، قیمت دوج کوین می تواند در سال 2024 به اوج 0.65 دلار برسد. بسته به شرایط گسترده تر بازار و میزان حرص یا ترس، این میم کوین ممکن است در آینده با نوسانات بالایی روبرو شود. .

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال  2025

نمونه ای که بهترین کوین های DeFi ارائه می کنند بدون شک نمونه ای است که Dogecoin می تواند در دراز مدت از آن الهام بگیرد. با توجه به این که این کوین ها از کاربرد بالایی برخوردار هستند، تقاضای بالایی از سوی سرمایه گذاران را تجربه میکنند - که باعث افزایش قیمت در طول زمان می شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود فضای DeFi به سرعت در حال رشد باشد، که زمینه را برای ورود کوین های مانند DOGE به این بازار فراهم می‌کند.

به نظر می رسد که Dogecoin قبلاً اقداماتی را در این راستا آغاز کرده است، Yahoo Finance اخیراً گزارش داد که اکنون DOGE را می توان برای اولین بار در یک صرافی غیرمتمرکز خریداری کرد. دوج کوین در حال حاضر در THORchain، یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز که ارتباط با شبکه بلاک چین Dogecoin را تسهیل کرده است، فهرست شده است. از طریق این مشارکت، کاربران THORchain اکنون می توانند DOGE را با BTC و دیگر توکن ها مبادله کنند.

اگرچه ممکن است این یک چیز کوچک به نظر برسد، اما در واقع از نظر دورنمای بلندمدت Dogecoin بسیار مهم است. مشارکت با THORchain این پتانسیل را برای دارندگان DOGE فراهم می کند تا از طریق "ییلد فارمینگ" بازدهی سرمایه گذاری ایجاد کنند.

به طور کلی، اگر Dogecoin بتواند با نهادهای غیرمتمرکزتر شریک شود، جذابیت آن را برای سرمایه گذارانی که به دنبال ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال هستند، افزایش می دهد.

با فرض اینکه این اتفاق بیفتد، پیش‌بینی قیمت Dogecoin برای سال 2025 تخمین می‌زند که قیمت می‌تواند به بالاترین سطح تاریخ 0.75 دلار - و احتمالاً فراتر از آن- بازگردد.

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال  2030

همانطور که دیدیم، Dogecoin از سوی جامعه خود به طرز قابل توجهی حمایت می شود. حمایت از سوی ایلان ماسک، چشم‌انداز بلندمدت Dogecoin را به خوبی نشان می‌دهد.

چند ماه پیش، Google Cloud با Coinbase برای پیشبرد ابتکارات Web 3.0 همکاری کرد. برخی از مشتریان می توانند از ارزهای دیجیتال از جمله Dogecoin برای پرداخت این پیشنهادات استفاده کنند. باید دید که آیا این حرکت موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر و آیا سایر شرکت ها نیز از آن پیروی خواهند کرد یا خیر. از سوی دیگر، عدم وجود جوایز استیکینگ و پذیرش محدود کاربردهای جدید ممکن است بر عملکرد بلندمدت بازار DOGE تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، Dogecoin دارای ویژگی هایی برای تبدیل شدن به یک سیستم پرداخت قابل قبول به دلیل ویژگی «تورمی» آن است که شبیه یک ارز سنتی است. در حالی که تعداد فزاینده ای از کسب و کارها DOGE را برای پرداخت می پذیرند، این میم کوین می تواند همچنان شاهد افزایش تقاضا در سال های آینده باشد.

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال با نگاهی به آینده، به‌ویژه در یک بازار بسیار نوسان، به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود. با وجود این، برخی از کارشناسان معتقدند که قیمت دوج کوین می تواند در سال 2030 به 1 دلار برسد. در یک سناریوی مثبت برای بازار، انتظار نمی رود قیمت آن به زیر 0.5 دلار کاهش یابد.

منبع: نیپوتو


ت ت
کدخبر: 139138 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها