تغییرات ارائه بنزین در جایگاه‌های سوخت

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: ارائه بنزین و گازوئیل به جز باکِ خودرو ممنوع است ولی پرسنل پمپ‌بنزین به‌اندازۀ محدود و کمتر از ۴ لیتر برای جابجایی خودروهای بنزینی در شرایط خاص همکاری می‌کنند.

تغییرات ارائه بنزین در جایگاه‌های سوخت

 به گزارش منیبان، اسدالله قلی‌زاده با بیان اینکه در قسمت عرضه فرآورده‌های نفتی ۴۲۳۰ جایگاه و در بخش سی‌ان‌جی ۲۷۰۰ جایگاه در کشور فعال‌ هستند که از ۱۵ اسفند وارد فاز اجرایی نوروز می‌شوند، اظهار کرد: در شرایط کنونی در اکثر جایگاه‌های کشور ممنوعیتی برای سوختگیری نیست و به جز استانهای مرزی در اکثر استان‌ها محدودیت سقف سوختگیری وجود ندارد و به مردم توصیه میکنیم در هنگام مراجعه به جایگاه با پرسنل همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: سیاست دولت استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است و توصیه ما هم همین است چرا که امکان رهگیری و رسیدگی به شکایات احتمالی در مواردی که با کارت سوخت شخصی سوختگیری انجام شده باشد سریع‌تر و دقیق‌تر است.

وی در خصوص مکمل هایی که در جایگاه‌های سوخت عرضه می شود، گفت: با اعلام و اصرار شرکت‌های تابعه وزارت نفت، خرید و فروش مکمل در جایگاه‌ها ممنوع است و فروش اجباری مکمل که توسط پلیس گزارش آن در محل با ذکر نام و کد ملی پرسنل نوشته شده باشد تعقیب قضایی به همراه دارد.


ت ت
کدخبر: 143281 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها