زیبایی های خلخال به اسالم

همانطور که می‌دانید ایران کشوری با جاذبه‌های طبیعی مختلف است. یکی از مکان‌های پرطرفدار در ایران برای گذراندن تعطیلات و سفر، شمال ایران است.

زیبایی های خلخال به اسالم

همانطور که می‌دانید ایران کشوری با جاذبه‌های طبیعی مختلف است. یکی از مکان‌های پرطرفدار در ایران برای گذراندن تعطیلات و سفر، شمال ایران است. شهرهای شمالی ایران منظره بسیار خیره کننده‌ای دارند. با توجه به اینکه افراد زیادی به شمال سفر می‌کنند، اما همچنان یکی از رویایی‌ترین و زیباترین جاده‌های شمال یعنی جاده اسالم به خلخال در بین افراد همچنان ناشناخته باقی مانده است. البته این موضوع باعث شده که ترافیک زیادی در این منطقه نباشد و افرادی که از این منطقه عبور می‌کنند، از زیبایی‌های این جاده لذت کافی را ببرند. اگر شما قصد سفر به خلخال را دارید، باید مکانی را برای اقامت خود در نظر بگیرید. با توجه  به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی هتل های خلخال بپردازیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

جاده اسالم به خلخال کجاست؟

اسالم بخشی از شهرستان تالش محسوب می‌شود. این بخش نزدیک به ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. در شهرستان تالش جاذبه‌های طبیعی گردشگری زیادی وجود دارد. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جنگل گیسوم و بخش‌‌های تفریحی آن اشاره کرد. گردشگرانی که از مسیر جاده خلخال به‌ سمت اسالم حرکت می‌‌کنند، از مناظر زیبای گیسوم، جنگل و ساحل دیدن می‌کنند. جاده اسالم به خلخال به قدری زیباست که معمولا افراد چند ساعتی را در این مکان توقف می‌کنند و از زیبایی این منطقه بکر لذت می‌برند.

شهرستان خلخال در فصل‌ تابستان هوای خنک و دلپذیری دارد، از این رو بیشتر افراد اقامت در شهرستان خلخال را ترجیح می‌دهند. از جاذبه‌ های گردشگری خلخال می‌توان به منطقه گردشگری ازناو اشاره کرد. جاده اسالم به خلخال مسیری 120 کیلومتری است که از شهر اسالم در استان گیلان شروع و به شهر خلخال در جنوب استان اردبیل، بین استان آذربایجان شرقی و استان زنجان منتهی می‌شود. سوغات اصلی شهر خلخال عسل به همراه دیگر صنایع دستی است.

معرفی هتل های خلخال

هتل‌های مختلفی در شهرستان خلخال وجود دارد که افراد می‌توانند با توجه به امکانات و بودجه خود، یک مورد را برای اقامت خود انتخاب کنند.

هتل پرنیان خلخال

یکی از هتل های خلخال هتل پرنیان است. این هتل در روستای خمس واقع شده است. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از طبیعت زیبای روستای خمس لذت ببرند. هتل پرنیان تا شهرستان خلخال حدود 19 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 1390 تاسیس شد. هتل دو ستاره پرنیان دارای 12 واحد مجزا در یک طبقه است. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 5 سال در هتل پرنیان رایگان است.

 

هتل فلور خلخال

هتل فلور یکی از هتل های خلخال است که در سال 1394 تاسیس شد. این هتل دارای 24 واحد اقامتی مجزا در 5 پنج طبقه است. هتل سه ستاره فلور خلخال در منطقه‌ای خوش آب و هوا در مجاورت باغ سرسبز واقع شده و میزبان گردشگران گرامی در استان اردبیل است. این هتل در 5 کیلومتری شهر واقع شده‌ است. لازم به ذکر است که کودکان زیر 5 سال در این هتل به صورت رایگان می‌توانند اقامت داشته باشند.

هتل

مجتمع گردشگری بام خلخال

مجتمع گردشگری بام خلخال در واقع یک واحد گردشگری، رفاهی، ورزشی، توریستی، فرهنگی تفریحی و اقامتی به شمار می‌رود. این هتل خلخال به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع گردشگری در این استان به شمار می‌رود. برای ساخت این هتل خلخال از به‌روزترین دانش معماری در جهان استفاده شده است. به طور قطع، اقامت در این مجتمع گردشگری تجربه‌ای متفاوت را برای گردشگران فراهم می‌کند. از جمله امکانات رفاهی این اقامتگاه می‌توان به رستوران، کافی‌ شاپ، فود کورت، مرکز خرید، مرکز ارائه سوغات، تالار برگزاری مراسم، شهربازی سرپوشیده، سوئیت‌های مدرن با تمامی امکانات رفاهی، دهکده سلامت و سوئیت‌‌های سنتی و روستایی، پارک آبی و مجموعه آب درمانی، سفره خانه و کافه‌‌های سنتی، موزه زمان، آلاچیق‌ها و فضای سبز، پارک و آبشار مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، زمین فوتبال، زمین والیبال، پیست اسکی، تیوپ سواری و سالن برای برگزاری مراسمات مختلف و کنفرانس‌ها اشاره کرد.

 

هتل 2

مهمانسرا جهانگردی خلخال

مجتمع اقامتی جهانگردی یکی دیگر از هتل های خلخال است. این مهمانسرا در منطقه کوهستانی واقع شده است. این مرکز اقامتی دسترسی راحتی به جاذبه‌ های گردشگری شهر خلخال مانند حمام تاریخی نصر، منطقه خشتی گیلوان، غار جلال آباد و … دارد. قدمت این هتل به پیش از انقلاب برمی‌گردد. البته در سال 1392 برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران این واحد اقامتی بازسازی شد. مهمانسرا جهانگردی خلخال دارای 16 واحد اقامتی مجزا در یک طبقه است. همچنین لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر دو سال در این مهمانسرا به صورت رایگان است و هزینه اقامت کودکان 2 تا 12 سال شامل 50 درصد تخفیف است. این هتل در جاده خوجی جنب دانشگاه پیام نور قرار دارد.

 

رزرو آنلاین هتل های خلخال در فلای تودی

همانطور که گفتیم جاده اسالم به خلخال جزو یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشورمان ایران به شمار می‌رود که همواره مورد توجه گردشگران بوده است.  اگر شما تا به حال از این طبیعت زیبا دیدن نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده از این مسیر متفاوت و حیرت انگیز عبور کنید. برای رزرو متنوع ترین هتل های خلخال کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را از میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه ها در این سایت پیدا کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط چارتر هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

ت ت
کدخبر: 147255 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها