این افراد تا آخر این ماه سهامدار می‌شوند! +جزئیات واگذاری

برای اطلاع از جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

این افراد تا آخر این ماه سهامدار می‌شوند! +جزئیات واگذاری

به گزارش منیبان؛ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان را در قالب طرح ارزش مالکانه اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم انجام شده و واگذاری سهام در روز ولادت حضرت معصومه (س)، ۳۱ اردیبهشت ماه خواهد بود و اطلاع رسانی لازم به فرهنگیان درباره جزئیات سهام دریافتی انجام می‌شود.

 حمیدرضا نجف پورکردی در نشستی خبری در این باره اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته خودش دچار چالش‌ها و آسیب‌هایی بود که در دوره جدید، همه چالش‌ها احصاء و راهکارهایی برای آن درنظرگرفته شد. بزرگترین چالش صندوق، تحقق سود بود.

او افزود: سودآوری صندوق به دلایل مختلف کاهش یافته بود. در همین راستا برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت و مقررشد گام‌هایی در راستای سودآوری، بهبود بانک سرمایه، اصلاح ساختاری نظام حکمرانی، برنامه ریزی نوین، اصلاح ساختار سبد سرمایه گذاری، اجرای طرح ارزش مالکانه - که مطالبه ۱۲ ساله فرهنگیان بود - و ارتقای بهره وری برداریم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در حوزه سودآوری، کمیته‌های تخصصی تشکیل و مولفه‌های سودآوری مشخص شدند گفت: اکنون برنامه ریزی‌ها به ثمر نشسته و امسال ۱۰۰ درصد برنامه‌های ما در راستای سودآوری محقق خواهد شد. مهندسی مالی در حوزه پرتفوی سرمایه گذاری انجام و هولدینگ صنعتی و معدنی تاسیس شد. شرکت‌های تخصصی صنعتی چون فولاد و ماشین سازی ذیل این هولدینگ قرار می‌گیرند.


ت ت
کدخبر: 155397 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها