طلا 18 عیار گرمی چقدر می شود؟

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار داخلی با فرض انتخاب روند نزولی، مجبور است تا دو میلیون و ۴۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان عقب‌نشینی کند، اما همزمان بدش نمی‌آید شانس خود را برای رسیدن به دو میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، دو میلیون و ۶۵۱ هزار تومان و حتی دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان امتحان کند.

طلا 18 عیار گرمی چقدر می شود؟

به گزارش منیبان؛ فرارو نوشت: قیمت طلا اردیبهشت امسال در بازارهای داخلی و جهانی رکوردهایی جدید خلق کرد، اما با توجه به اینکه فعلا دلار مشتاق شیطنت نیست، حرکت سلانه سلانه طلا در مدار نزولی محتمل به‌نظر می‌رسد. قطعا این روند نمی‌تواند در طولانی‌مدت ادامه پیدا کند

قیمت طلا در هفت روز گذشته ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده و فعلا با افت دو درصدی، به دو میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان به‌ازای هر گرم رسیده است. قیمت طلا ۱۸ عیار با این حال نسبت به یک‌ماه پیش، گرمی ۸۰ هزار و ۸۰۰ تومان گران شده و بازدهی مثبت ۳.۲ درصدی را از خود به‌جا گذاشته است.قیمت طلا ۱۸ عیار در بازه شش‌ماهه حدود ۷۱ درصد رشد کرده و با افزایش یک میلیون و ۷۴ هزار و ۷۰۰ تومانی روبرو است. اگر یک‌سال پیش برای خرید طلا اقدام کرده بودید، الان سرمایه‌تان بیش از ۸۸ درصد رشد کرده و با جهش یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۰۰ تومانی به ازای هر گرم روبرو شده بود.


ت ت
کدخبر: 155707 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها