با ۱۶۹ میلیون از سایپا کوئیک بخرید/ زمان ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا از آغاز مرحله جدید ثبت نام کوییک اتوماتیک و دنده‌ای خبر داد. قیمت خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد و موعد تحویل کوییک اتوماتیک و دنده‌ای در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اعلام شده است.

با ۱۶۹ میلیون از سایپا کوئیک بخرید/ زمان ثبت نام

به گزارش منیبان، مرحله جدید ثبت‌نام کوییک اتوماتیک پلاس و دنده‌ای توسط گروه خودروسازی سایپا آغازشد.

سایپا اطلاعیه ثبت نام کوییک اتوماتیک (پلاس و R) و کوییک R دنده‌ای را صادر کرد. در ادامه شرایط پیش فروش سایپا در خرداد ۱۴۰۲ آمده است.

در اطلاعیه سایپا پیش پرداخت کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۱۶۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و قیمت پیش پرداخت کوییک پلاس با گیربکس اتومات ۱۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است. موعد تحویل سایپا برای دو مدل اتوماتیک دی الی اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

کوییک دنده‌ای در سال ۱۴۰۲ با پیش پرداخت ۱۳۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود و تحویل کوییک دنده‌ای مهر تا آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

از آنجایی که این طرح مربوط به پیش فروش سایپا است متقاضیان باید تنها پیش پرداخت را واریز کنند و مابقی مبلغ خودرو زمان تحویل محاسبه و پرداخت خواهد شد.

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و آر) با الویت زمستان ۱۴۰۲ و کوییک دنده‌ای آر با الویت پاییز ۱۴۰۲ آن‌ها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت نام سایپا شرکت کنند.


ت ت
کدخبر: 160699 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها