هدیه همراه اول به مناسبت عید غدیر خم ۱۴۰۲

همراه اول از عید قربان تا غدیر سال ۱۴۰۲، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه ارائه کرد.

هدیه همراه اول به مناسبت عید غدیر خم ۱۴۰۲

به گزارش منیبان ،هدیه همراه اول به مناسبت عید غدیر خم ۱۴۰۲ را همین الان از همراه اول در اندیشه معاصر دریافت کنید . بسته های تخفیفی جذاب همراه اول را به مناسبت دو عید بزرگ عید قربان و عید غدیر دریافت کنید. بسته های ترکیبی جذاب همراه اول به مناسبت عید غدیر که آن را هدیه عید غدیر دانسته است را در ادامه مشاهده و دانلود کنید. با اندییشه معاصر همراه باشید.

همراه اول به مناسبت آغاز دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) ۱۴۰۲ یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود ارائه کرد.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» بسته ترکیبی ۱۰ روزه ۱۰ گیگابایت اینترنت با ۱۰ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس های دیجیتال را با قیمت ۴۴ هزار تومان خریداری کنند.

مشترکان سیم‌کارت های انارستان نیز می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» بسته ترکیبی ۱۰ روزه ۲ گیگابایت اینترنت با ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس های دیجیتال را با قیمت ۸۵۰۰ تومان خریداری کنند.

کد تخفیف استفاده از سرویس های دیجیتال همراه اول (نت باکس و آچاره)، پس از خرید و فعالسازی بسته ترکیبی ویژه عید قربان تا غدیر، به صورت پیامکی اطلاع رسانی می شود.

این بسته های ترکیبی از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۸ تیر تا ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ قابل خرید و استفاده هستند.

گفتنی است امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «ستاره یک مربع» نیز فراهم شده و امکان فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته های مکالمه اینترنت و ترکیبی وجود دارد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

ت ت
کدخبر: 163334 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها