شرکت متا 11 درصد افزایش درآمد، 3 میلیارد کاربر فیس بوک

شرکت متا پلتفرم، مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و اپلیکیشن جدید «Threads»، افزایش ۱۱ درصدی درآمد را در سه ماه منتهی به ژوئن گزارش داد، با رسیدن کاربران ماهانه فیسبوک به ۳ میلیارد نفر، فروش تبلیغات ۳۲ میلیارد دلاری، سود ۷.۸ میلیاردی. دلار و ارزش سهام از ابتدای سال دو برابر شده است.

شرکت متا 11 درصد افزایش درآمد، 3 میلیارد کاربر فیس بوک

به گزارش منیبان، شرکت متا پلتفرم، شرکت مادر فیسبوک، اینستاگرام و اپلیکیشن جدید «Threads» از رشد 11 درصدی درآمد خود در سه ماه منتهی به خرداد خبر داد. این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه فیس بوک از سه میلیارد نفر فراتر رفته است که حدود 40 درصد از جمعیت جهان است. علیرغم بازار چالش برانگیز تبلیغات، فروش متا به 32 میلیارد دلار افزایش یافت که نشان می دهد بسیاری از تبلیغ کنندگان ممکن است به جای توییتر روی برنامه های شبکه اجتماعی متا سرمایه گذاری کنند.

علاوه بر این، سود متا به دلیل کاهش زیاد هزینه ها، 16 درصد افزایش یافت و در مجموع به 7.8 میلیارد دلار رسید. سهام این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر شده است و پس از پایان ساعات معاملات رسمی بازار نیویورک در شب گذشته، 5 درصد افزایش یافت، زیرا پیش‌بینی متا مبنی بر فروش در ماه‌های آینده بیش از انتظارات وال استریت بود.

متا همچنین اعلام کرد که نزدیک به 3.9 میلیارد نفر از یکی از خانواده اپلیکیشن های این شرکت که شامل واتس اپ و اینستاگرام می شود استفاده می کنند که نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش داشته و تعداد کاربران فیس بوک نیز سه درصد افزایش یافته است. با این حال، این شرکت هشدار داد که ضرر و زیان در واحد Reality Labs، که بر روی متاورست آینده‌نگر مارک زاکربرگ، مدیرعامل مارک زاکربرگ تمرکز دارد، هنوز در حال انباشته شدن است.


ت ت
کدخبر: 167986 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها