این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند

امروز نمادهای شاخص ساز بورس تهران با ورود پول حقوقی مواجه بودند و شاخص با تقاضای حقوقی رشد کرد.

این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، در معاملات روز یکشنبه پانزدهم مرداد 1402، شاخص کل  بورس تهران  6 هزار و 993 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 40 هزار و 41 واحد رسید. 

شاخص کل هم وزن  بورس  نیز با ریزش 765 واحدی در رقم 717 هزار و 13 واحدی ایستاد. 

شاخص کل   فرابورس  نیز با افت 103 واحدی به رقم 26 هزار و 541 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن  فرابورس  با کاهش 686 واحد به سطح 131 هزار و 104 واحد رسید.

امروز نمادهای شتران، تاپیکو، فملی،  فولاد  و  فارس  نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل  بورس  داشتند. در مقابل حکشتی، اخابر و  شبریز  از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند. 

در فرابورس نیز نمادهای شپاس، وهور و فجهان بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای وسپهر، آریا و انتخاب بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل  فرابورس  داشتند. 

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز نمادهای خودرویی در صدر بودند. نماد خودرو بیشترین تراکنش را داشت و خگستر و خساپا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در  فرابورس  نیز دی، کتوسعه و عالیس بیشترین تراکنش را داشتند.  

امروز نمادهای شاخص ساز بورس تهران با ورود پول حقوقی مواجه بودند و شاخص با تقاضای حقوقی رشد کرد. خساپا، خودرو، فملی، وخاور، فولاد و فارس بیشترین ورود پول حقوقی را در معاملات یکشنبه داشتند. 

در مجموع معاملات امروز، ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 574 میلیارد تومان بود. 


ت ت
کدخبر: 169565 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها