رپرتاژ آگهی

معرفی باغ رستوران ترنج شیراز با موسیقی زنده، مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها

شیراز، شهر شعر عطر بهار نارنج است. در این منطقه از ایران شاهد تعداد زیادی از اماکن دیدنی و جذاب هستیم که با قدمتی چندین ساله هنوز پابرجا هستند و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشانند.

معرفی باغ رستوران ترنج شیراز با موسیقی زنده، مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها

شیراز، شهر شعر عطر بهار نارنج است. در این منطقه از ایران شاهد تعداد زیادی از اماکن دیدنی و جذاب هستیم که با قدمتی چندین ساله هنوز پابرجا هستند و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشانند. به جز این مناطق گردشگری، رستوران‌ها و کافه‌های شهر نیز جایی برای گذراندن اوقات فراغت مسافران و ساکنین منطقه هستند. تعداد این رستوران‌ها کم نیست و البته روز به روز هم به آن‌ها اضافه شده و کیفیت و نوع سرویس‌دهی‌شان به روزتر و مدرن‌تر می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ یکی از باغ رستوران های شیراز برویم. باغ رستوران ترنج که فضایی دنج و متفاوت به همراه منوی متنوعی از غذاهای مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

معرفی باغ رستوران ترنج

اگر به دنبال بهترین باغ رستوران شیراز هستید، ترنج با ظرفیت 200 نفر، همان مکانی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. باغ رستوران ترنج مدت زیادی است که با مدیریت آقای نعمت الهی در شیراز بنا شده و با منوی متنوع و جذابی که دارد، به عنوان یکی از بهترین‌ مجموعه‌های غذایی در این شهر به حساب می‌آید. این مکان امکان سفارش به صورت حضوری یا خرید اینترنتی سالاد شیراز، غذاهای ایرانی، انواع فست فود و ... را به مشتریان خود داده است.

ترنج، فضایی شبیه به یک باغ دارد و این موضوع برای علاقه‌مندان به مناطق طبیعی یک امتیاز است. حیاط مجموعه با درختان سرسبز و دیزاینی زیبا شما را به سالن اصلی مجموعه وصل می‌کند، البته می‌توانید فضای باز را هم برای صرف غذا انتخاب کنید. در فضای باز رستوران دیوارهایی گلی با ترکیبی از رنگ آبی دیده می‌شود که روح و طراوت تازه‌ای را به آن بخشیده است. همچنین یک جاده مخصوص رفت‌وآمد که از سنگ پوشیده شده و اطراف آن فضای سبز و آلاچیق‌ها قرار گرفته‌اند را در آن خواهید دید که شما را به سالن سرپوشیده هدایت می‌کند.

ترنج، یک باغ رستوران با موسیقی زنده در شیراز بوده و در تمام مدتی که غذای خود را میل می‌کنید، موسیقی زنده سنتی و پاپ نیز اجرا شده و فضا را جذاب‌تر خواهد کرد.

ویژگی دیگری که در لاکچری ترین رستوران های شیراز می‌بینیم، مزه و کیفیت غذاهایی است که در آن طبخ می‌شود. در این مجموعه کلیه غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه و بر اساس دستورالعمل‌های اصلی و توسط آشپزان حرفه‌ای تهیه شده و بنابراین همیشه اصلی‌ترین طعم غذاهای ایرانی را می‌توانید در این مجموعه بچشید. در باغ رستوران ترنج، غذاها با دیزاین و دورچینی جذاب سرو می‌شوند و  همه چیز با بهداشت کامل و رفتار محترمانه پرسنل انجام خواهد شد. البته به جز مراجعه شخصی و انفرادی امکان برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف نیز در آن وجود داشته و مکانی مخصوص برای این مراسمات در نظر گرفته شده است.

البته ترنج تنها مخصوص صرف صبحانه، ناهار یا شام نیست بلکه کافی‌شاپ آن نیز امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک و دسر را به شما می‌دهد. شما می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب به آنجا مراجعه کرده و غذاهای موجود در منوی آن را امتحان کنید.

در نهایت از آنجایی که اغلب افراد با ماشین شخصی به باغ رستوران ترنج مراجعه می‌کنند، یک پارکینگ اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده که مخصوص قرار دادن ماشین است.

اطلاعات کامل در مورد باغ رستوران ترنج

2

برای رفتن به این باغ رستوران شیراز صنایع، کافی است آدرس را درون یکی از اپلیکیشن‌های مسیریاب وارد کنید. بنابراین اطلاعات زیر شامل آدرس و شماره تلفن این مجموعه را در ذهن خود بسپارید:

  • آدرس: پل صنایع، به سمت اکبر آباد، سمت چپ، کوچه حشمت الله دینکانی (پرو پارک سابق)، کوچه پنج
  • تلفن: 09178187484

منوی باغ رستوران ترنج شیراز

باغ رستوران ترنج در میان لیست رستوران های شیراز، یکی از متنوع‌ترین منوها را دارد. شما می‌توانید انواع کباب، فست فود و آیتم‌های کافی‌شاپی را در منو ببینید و آن‌ها را سفارش دهید. همچنین غذاهای دریایی نیز بخشی از منوی رستوران را به خود اختصاص داده‌اند. البته در صورت تمایل می‌توانید سفارشات خود را از میان منوی سفره‌خانه‌ای، طباخی، دیزی سرا و چایخانه هم انتخاب کنید. در هر صورت اگر به این باغ رستوران مراجعه کردید جوجه کباب و کباب کوبیده‌اش را حتما در لیست سفارشات خود قرار دهید. البته منوی کامل آن را می‌توانید از طریق لینک زیر در اسنپ فود شیراز https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?page=0 ببینید.

سفارش آنلاین از باغ رستوران ترنج شیراز

3

با وجود اطلاعاتی که در معرفی باغ رستوران ترنج گفته شده، اکنون راحت‌تر می‌توانید آن را در ذهن خود تجسم کنید. مکانی با فضایی سرسبز و زیبا که با آلاچیق و صندلی‌هایی در فضای باز و سرپوشیده، در انتظار شماست.

اما یکی از امکانات خوبی که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار داده، سفارش غذا به صورت آنلاین است. بنابراین می‌توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن‌ اسنپ‌فود نام این مجموعه را پیدا کرده و در نهایت با ورود به صفحه مخصوص آن، منو را ببینید. برای هر کدام از آیتم‌های موجود در منو، قیمتی در نظر گرفته شده که قابل مشاهده است. بنابراین می‌توانید با اضافه کردن غذاهای دلخواه خود به سبد خرید و پرداخت آنلاین، سفارش خود را به رستوران اطلاع دهید. ترنج سفارش ثبت شده توسط شما را در لحظه دریافت کرده و پس از آماده‌سازی و بسته‌بندی در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال می‌کند.

مهم‌ترین مزیت سفارش آنلاین در این مجموعه، ارسال سریع درب منزل است. به جز این کوپن‌های تخفیفی نیز در بازه‌های زمانی مختلف برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در صفحه مخصوص مجموعه در اسنپ فود ببینید. البته تخفیفات درصدی نیز روی برخی از غذاها نیز در زمان‌های مختلف اعمال می‌شود. همچنین خود اسنپ فود هم گاهی در بازه‌های زمانی مختلف کدهای تخفیفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته و از طریق پیامک یا سایت‌های تخفیف در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

با وجود تمام نکاتی که در مورد باغ رستوران ترنج شیراز گفته شد، اگر شما هم تجربه مراجعه به این مجموعه یا استفاده از خدمات آن به صورت آنلاین را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت غذاها و نوع سرویس‌دهی با ما به اشتراک بگذارید.

ت ت
کدخبر: 175658 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها