اجرای صنعتی‌سازی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با افزایش سرعت صدور پروانه‌های ساختمانی

رئیس انجمن سازندگان شهر تهران گفت: با افزایش سرعت صدور پروانه‌های ساختمانی شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

اجرای صنعتی‌سازی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با افزایش سرعت صدور پروانه‌های ساختمانی

 

به گزارش منیبان، شهاب سعادت نژاد، رئیس انجمن سازندگان شهر تهران گفت:  سازندگان و انبوه سازان می توانند در کنار دولت به ساخت مسکن صنعتی و با کیفیت و سرعت بالا کمک کنند .

به گفته رئیس انجمن سازندگان شهر تهران اجرای این اقدام منوط به رفع موانع موجود است و در صورتی که سرعت صدور پروانه ها افزایش یابد و مبالغ مربوط به مالیات و بیمه و عوارض کاهش و قراردادها به صورت مشارکت و تهاتر انجام شود می‌توان به اجرای صنعتی سازی امیدوار بود.

او می گوید: در صورتی که  قیمت‌ها از حالت دستوری خارج شده تا بخش خصوصی و انجمن‌های فعال در صنعت ساختمان بتوانند با سرعت و کیفیت مناسب به ساخت با کیفیت مسکن کمک کنند ما شاهد تسریع در اجرای صنعتی سازی خواهیم بود.

وی گفت: در بحث صنعتی سازی نیز باید شرایط و امکانات لازم برای کارخانجات مربوطه فراهم شود چراکه سرمایه گذاری اولیه سنگین در بخش صنعتی سازی نیاز است تا  کار ساخت به صورت پیوسته ادامه پیدا کند و موانع بر سر راه تولید برداشته شود.

او تاکید کرد: برگزاری همایش و اجلاس ها با حضور سازندگان و انبوه سازان با محوریت صنعتی سازی و پروژه های نهضت ملی مسکن خود نقش بسیار مهمی در اجرایی شدن و رفع موانع در این طرح دارد.


ت ت
کدخبر: 176183 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها