ادامه دار بودن وضعیت آشفته بازار شرکت‌های هواپیمایی

ایرلاین ایران‌ایرتور زمانی که دید قیمت بلیت هواپیما را با قیمت پایین عرضه کرده، به کنسل کردن پرواز اقدام کرد که موجب نارضایتی مسافرین شد.

ادامه دار بودن وضعیت آشفته بازار شرکت‌های هواپیمایی

در دی‌ماه سال جاری شاهد شیوه جدید افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط ایرلاین‌ها هستیم به طوریکه ایرلاین‌ها به صورت کاملاً خودسرانه قیمت بلیت را افزایش دادند اما چون با مخالفت مسؤولان سازمان هواپیمایی و تعزیرات مواجه شدند بلیت‌های عرضه شده را به یک باره کنسل کرده و هواپیمای جایگزین هم برای مسیرهای پروازی که برایش بلیت فروخته اند قرار نمی‌دهند.

وقتی به سایت‌های فروش بلیت مراجعه می‌کنیم با افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت در برخی از مسیرهای پروازی مواجه می‌شویم این موضوع موجب شده است تا شرکت‌های هواپیمایی به دنبال خواسته خود که همان افزایش قیمت بلیت است باشند حتی به قیمت کنسل کردن مسیر پروازی که برایش بلیت فروخته شده است.

ایرلاین‌ها با انجام چنین روش‌هایی در برابر قانون مقاومت می‌کنند که چنین روشی موجب سوداگری و رواج عرضه بلیت با قیمت نامتعارف در بازار می‌شود.

اخیراً مسافر یکی از یک ایرلاین‌ها در تماس با خبرگزاری مهر موضوعی را مطرح کرد که شنیدنش خالی از لطف نیست. این مسافر پرواز داخلی گفت: حدود یک‌ماه پیش بلیت خود را از مبدا مشهد به مقصد تهران به تاریخ چهارشنبه (۲ اسفندماه) ساعت ۹:۴۵ دقیقه شب از یکی از شرکتهای داخلی خریداری کرده.

ت ت
کدخبر: 201643 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها