ملاقات با تنها مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ + تصاویر

مرسدس بنز X کلاس نتیجه تلاش آلمانی ها برای ورود به رده تراک ها بود، اما هرگز نتوانست در این کلاس موفق ظاهر شود. در این مقاله به معرفی نسخه ای خاص از این خودرو می پردازیم.

ملاقات با تنها مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ + تصاویر

به گزارش منیبان به نقل از اسب بخار، کلاس تراک ها همیشه یکی از محبوب ترین رده های خودرویی در بازار آمریکا بوده و هست. آمریکایی ها به دلیل شرایط محیطی و جاده ای همیشه علاقه زیادی به خرید تراک ها داشته اند و همین باعث شده است کمپانی های آمریکایی متخصص ساخت بهترین تراک های دنیا باشند. حتا کمپانی تسلا به عنوان یک برقی ساز پیشرو اهمیت این کلاس را در آمریکا درک کرده و برنامه های تولید سایبر تراک را پیش می برد. بازار داغ تراک در آمریکا باعث شد مرسدس بنز هم به سراغ ساخت X کلاس رود. البته این خودرو خیلی زود با استقبال پایین شکست خورد، اما در این مقاله نسخه ای خاص و جذاب از مرسدس بنز X کلاس را بررسی می کنیم که ۶ چرخ دارد.

  • بنز X کلاس 6 چرخ

  • بنز X کلاس 6 چرخ

  • بنز X کلاس 6 چرخ

مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ چه مشخصات فنی دارد؟

نسخه مورد نظر مرسدس بنز X کلاس ۳۵۰d است که رنگ قهوه ای بدنه دارد و طراحی داخلی آن با رنگ زمینه مشکی انجام شده است. این خودرو مجهز به پیشرانه دیزلی ۳ لیتر توربوشارژ V6 است که توان تولید ۲۵۴ اسب بخار قدرت را دارد. سازنده این خودرو به کمک گروه کارلکس دیزاین قالبی جداگانه را به شاسی این خودرو متصل کرده اند تا کشیده تر شود و یک محور دیگر را به عقب خودرو اضافه کرده است تا ۶ چرخ را در این خودرو داشته باشیم. ارتفاع مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ به اندازه ۱۰ سانتی متر نسبت به نسخه معمولی بالاتر آمده و این افزایش ارتفاع با اضافه شدن باربند، سپر و رکاب مخصوص باعث شده است این خودرو قدرتمند و آفرودی شده باشد. همچنین در نمای جلو از جلوپنجره AMG GTR استفاده شده است تا ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسخه معمولی در این خودرو داشته باشیم.

  • کابین بنز X کلاس 6 چرخ

  • بنز X کلاس 6 چرخ

چه امکانات و ویژگی هایی در مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ دیده می شود؟

در داخل این خودرو تفاوتی با نسخه معمولی نمی بینیم و همان روکش چرم مشکی رنگ کمپانی را در کابین داریم که البته تنها روی داشبرد عبارت ۶ چرخ درج شده تا تنها نکته متمایزکننده این نسخه با X کلاس معمولی در داخل باشد. معمولاً طراحی نسخه ۶ چرخ از تراک ها یا شاسی بلندها با افزایش قدرت در پیشرانه همراه هستند، اما در این خودرو همان پیشرانه V6 توربودیزل استاندارد کارخانه به کار رفته است که باعث می شود عملکرد عجیب و غریبی را از آن نبینیم، اما وجود یک محور دیگر در یک تراک طبیعتاً در مسیرهای سخت کارایی های خودش را دارد. این مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ اخیراً در یک حراج با قیمتی نامشخص به فروش رسیده است، اما باید دید آیا کمپانی های تیون کار با دیدن این خودرو به فکر تولید نسخه قدرتمند تر از تراک ۶ چرخ بنز خواهند افتاد یا خیر.

مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ چه مشخصات فنی دارد؟

این خودرو مجهز به پیشرانه دیزلی ۳ لیتر توربوشارژ V6 است که توان تولید ۲۵۴ اسب بخار قدرت را دارد. سازنده این خودرو به کمک گروه کارلکس دیزاین قالبی جداگانه را به شاسی این خودرو متصل کرده اند تا کشیده تر شود و یک محور دیگر را به عقب خودرو اضافه کرده است تا ۶ چرخ را در این خودرو داشته باشیم. ارتفاع مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ به اندازه ۱۰ سانتی متر نسبت به نسخه معمولی بالاتر آمده و این افزایش ارتفاع با اضافه شدن باربند، سپر و رکاب مخصوص باعث شده است این خودرو قدرتمند و آفرودی شده باشد.

چه امکانات و ویژگی هایی در مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ دیده می شود؟

در داخل این خودرو تفاوتی با نسخه معمولی نمی بینیم و همان روکش چرم مشکی رنگ کمپانی را در کابین داریم که البته تنها روی داشبرد عبارت ۶ چرخ درج شده تا تنها نکته متمایزکننده این نسخه با X کلاس معمولی در داخل باشد. معمولاً طراحی نسخه ۶ چرخ از تراک ها یا شاسی بلندها با افزایش قدرت در پیشرانه همراه هستند، اما در این خودرو همان پیشرانه V6 توربودیزل استاندارد کارخانه به کار رفته است که باعث می شود عملکرد عجیب و غریبی را از آن نبینیم، اما وجود یک محور دیگر در یک تراک طبیعتاً در مسیرهای سخت کارایی های خودش را دارد.

قیمت مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ چه قدر است؟

این مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ اخیراً در یک حراج با قیمتی نامشخص به فروش رسیده است، اما باید دید آیا کمپانی های تیون کار با دیدن این خودرو به فکر تولید نسخه قدرتمند تر از تراک ۶ چرخ بنز خواهند افتاد یا خیر.

ت ت
کدخبر: 20646 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها