پیش فروش توکن همستر فردا ۲۵خرداد شرویع می شود؟

پیش فروش توکن همستر همونطور که تو پست ریپلای شده گفتیم، از ۱۲ جوئن(۲۳خرداد) به ۱۴ جوئن(۲۵خرداد) یعنی 2 روز دیگه تغییر کرد.

پیش فروش توکن همستر فردا ۲۵خرداد شرویع می شود؟

 به گزارش منیبان، گفتنی است صرافی کوکوین (KuCoin) طی پستی از فهرست شدن توکن همستر کامبت (HMSTR) در بازار پیش‌ از عرضه خود خبر داده است.

این صرافی اعلام کرده که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد معاملات پیش از عرضه این ارز دیجیتال ارائه خواهد کرد.

به گفته کوکوین، در صورت تأخیر یا لغو فرایند فهرست شدن این توکن، سفارش‌های ثبت‌شده در بازار پیش‌ از عرضه یا به تعویق خواهند افتاد و یا به طور کلی لغو خواهند شد.

در صورت تاخیر: سفارشات تکمیل‌شده معتبر باقی می‌مانند و زمان عرضه جدید توسط کوکوین اعلام خواهد شد. در صورت بسته شدن بازار پیش‌ از عرضه، سفارش‌های تکمیل‌نشده لغو خواهند شد.

کوکوین اعلام کرده که کاربران با شرکت در بازار پیش‌ از عرضه HMSTR، به معاملات توکن این بازی محبوب که موفق شده طی مدتی کوتاه، پایگاه کاربر گسترده‌ای برای خود ایجاد کند، دسترسی خواهند داشت.

تیم این صرافی در اطلاعیه خود گفته است:

از اعتماد و مشارکت همیشگی شما سپاسگزاریم. مشتاقانه منتظریم که در سفر هیجان‌انگیز عرضه توکن‌ همستر‌ کامبت به ما بپیوندید.

معاملات پیش از عرضه یا پری مارکت (Pre-Market)، فضایی است که قبل از لیست شدن رسمی توکن‌ها، برای تخمین قیمت بر اساس عرضه و تقاضا طراحی می‌شود.

ت ت
کدخبر: 220299 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها