شرایط دریافت وام ویژه 6 میلیاردی اعلام شد + جزئیات

صاحبان کسب و کار امکان دریافت تسهیلات طرح ویژه « پایانه طلایی » را دارند.

شرایط دریافت وام ویژه 6 میلیاردی اعلام شد + جزئیات

به گزارش منیبان ؛ صاحبان کسب و کار دارای دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 6 میلیارد تومانی طرح «پایانه طلایی» این مجموعه را دارند.

صاحبان کسب و کار دارای دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 6 میلیارد تومانی طرح «پایانه طلایی» این مجموعه را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام 6 میلیاردی بانک توسعه تعاون هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین این افراد باید جواز کسبی و صنفی را به بانک ارائه بدهند که وام را بگیرند.

به علاوه صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام هستند و تنها می‌توانند ضامن رسمی ارائه بدهند، باید بدانند که سقف وام تا 2 میلیارد تومان تقلیل پیدا می‌کند. سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است صاحبان کسب و کارهای واجد شرایط به منظور دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا داشتن حداقل سه ماه خواب سپرده ضروری است.

نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از الزامات دریافت این وام محسوب می‌شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط به 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات این وام به 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 6 میلیارد و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون کدام است؟

بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاونی و … فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون خدمات بانکی اعم از سپرده‌ها، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و … را ارائه می‌دهد.

ت ت
کدخبر: 223686 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها