پنج‌شنبه ۲۸ تیر تعطیل شد/ جزئیات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل است.

 پنج‌شنبه ۲۸ تیر تعطیل شد/ جزئیات

به گزارش منیبان،  سید‌مجتبی آل‌یاسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در روز پنجشنبه 28 تیرماه اظهار داشت: با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، روز پنجشنبه تعطیل رسمی اعلام شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه 28 تیر تعطیل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه فعالیت بانک‌ها و بیمه‌های استان با نظر شورای هماهنگی ذیربط خواهد بود، گفت: شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود و ارائه خدمت به شهروندان انجام خواهد شد.

آل یاسین در ارتباط با تعطیلی کلاس‌ها و آموزشگاه‌های دولتی و غیر دولتی خاطرنشان کرد: کلاس‌های تمامی مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در روز پنجشنبه 28 تیرماه به جهت کاهش مصرف انرژی تعطیل خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 225349 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها